ik zie hier leden die in Thailand gewoond hebben .
maar gaan deze mensen ook nog wel terug naar Thailand voor vakantie of wat anders.
hebben ze alles achterlaten of is het niet meer van belang.
ik kom nu 35 jaar in Thailand heb er ook 1 jaar gewoond maar kom nog ieder jaar hier.
heb 2 huizen en nog wat ontroerend goed. maar zal er nooit voor altijd heen gaan .
liever 4 maanden thailand en de rest in Duitsland.
wat is jullie ervaring?
opnieuw naar thailand.
Moderator: Loempia
- serpay
- Volwaardig lid
opnieuw naar thailand.
Alfisti rebeli
- erik-kuijpers
- Volwaardig lid
Re: opnieuw naar thailand.
Ik ben invalide en reizen is lastig. Bovendien ga ik al naar de 80. Wat ik had, huis, is overgedragen aan mijn ex. Ik heb 30 jaar Thailand achter me dus heb genoeg genoten; was op 55 met pensioen dus rust al 23 jaar uit waarvan het grootste deel Thailand.
- wpdl
- Volwaardig lid

Laatst gewijzigd door wpdl op woensdag 29 januari 2025, 08:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- jumbo
- Expat
IK denk dat de redenen die sommigen belemmerd om hier te wonen voornamelijk ziektekosten en zorg zijn.
En dat is begrijpeijk...
Ik zie geen andere reden om in NL te gaan of blijven wonen, ook niet op welke split dan ook
Maar iedereen heeft zijn eigen reden en voorkeur
Ik ben aardig geintegreerd hier en familie/bekenden zeggen me altijd, ongevraagd; Blijf daar wonen man, NL is veranderd
En dat is begrijpeijk...
Ik zie geen andere reden om in NL te gaan of blijven wonen, ook niet op welke split dan ook
Maar iedereen heeft zijn eigen reden en voorkeur
Ik ben aardig geintegreerd hier en familie/bekenden zeggen me altijd, ongevraagd; Blijf daar wonen man, NL is veranderd
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum