https://watchservice-th.com/
Goeie kerel, hij heeft voor mij een aantal horloges geserviced en gerestaureerd tegen een redelijk tarief.
Moderator: Loempia
Nog zo,n fantast....zeker in de leer geweest in Nong Kai?RuudThai schreef: ↑dinsdag 28 mei 2024, 08:10
Han Wouters was toch die man waar ze op Schiphol de pip van kregen? Als de wind voor hem verkeerd stond en daardoor de vliegtuigen laag over zijn woning vlogen belde hij bij ieder toestel de klachtentelefoon van Schiphol, soms wel honderden keren per dag. Ze zullen daar blij zijn van hem af te zijn.
De Salabende, daar heb ik en ook anderen hier regelmatig mot mee gehad. Toch is de aanvoerder van die club, Ron, een keertje met zijn gezin bij mij op bezoek geweest...![]()
Erik voegd twee links in zijn berichten toe wat Han betreft zo te zien.janvanonderen schreef: ↑vrijdag 31 mei 2024, 17:23 Ik ben een keer of 20 bij Han thuis geweest in Spaarnwoude en later ook in Korat en kende Han dan ook redelijk tot goed.
Jullie verhalen zijn lichtelijk overdreven zoals altijd....![]()
Wij, Hanshu, De helaas overleden Henkhorat en ikzelf plus onze Thaise dames zijn 1 keer bij Han en Tha thuis geweest in Khorat ergens vlgs mij.janvanonderen schreef: ↑vrijdag 31 mei 2024, 16:09Nog zo,n fantast....zeker in de leer geweest in Nong Kai?RuudThai schreef: ↑dinsdag 28 mei 2024, 08:10
Han Wouters was toch die man waar ze op Schiphol de pip van kregen? Als de wind voor hem verkeerd stond en daardoor de vliegtuigen laag over zijn woning vlogen belde hij bij ieder toestel de klachtentelefoon van Schiphol, soms wel honderden keren per dag. Ze zullen daar blij zijn van hem af te zijn.
De Salabende, daar heb ik en ook anderen hier regelmatig mot mee gehad. Toch is de aanvoerder van die club, Ron, een keertje met zijn gezin bij mij op bezoek geweest...![]()
Honderden keren per dag, laat me niet lachen.
Aanvoerder van de salabende (die nooit bestaan heeft) Ron???? hahaha Ik weet zeker dat Ron nooit in de bedoelde sala is geweest van zijn leven.
Als jullie je afvragen waarom het hier zo stil is geworden dan moet je al die fabeltjes vertellers eens eraf gooien.
helaas fout Erik dat was ik en mijn vrouw die ze opgehaald hebbenerik-kuijpers schreef: ↑zaterdag 01 juni 2024, 07:38 Driver, die foto's stonden ooit in dit forum. Bij Han thuis regio Khorat waren jullie net nadat de sala klaar was. De Zandvoortfoto herinner ik me ook nog; Hanshu had jou en Suk toen opgehaald in Ede.
Klopt,we zijn toen naar Hanshu in Zandvoort gereden.serpay schreef: ↑zaterdag 01 juni 2024, 08:24erik-kuijpers schreef: ↑zaterdag 01 juni 2024, 07:38 Driver, die foto's stonden ooit in dit forum. Bij Han thuis regio Khorat waren jullie net nadat de sala klaar was. De Zandvoortfoto herinner ik me ook nog; Hanshu had jou en Suk toen opgehaald in Ede.
helaas fout Erik dat was ik en mijn vrouw die ze opgehaald hebben
Sala bij Han thuis klopt.erik-kuijpers schreef: ↑zaterdag 01 juni 2024, 07:38 Driver, die foto's stonden ooit in dit forum. Bij Han thuis regio Khorat waren jullie net nadat de sala klaar was. De Zandvoortfoto herinner ik me ook nog; Hanshu had jou en Suk toen opgehaald in Ede.