Na 4 jaar en weinig kilometers heeft de accu van mijn Toyota Hilux het begeven.
Nu vertelde een oom aan mijn vrouw dat ik beter een droge dan een natte accu kan kopen?
Iemand hier ervaring mee?
Accu
Moderator: Loempia
- RuudThai
- Expat
- Berichten: 10317
- Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
- Locatie: Sakon Nakhon
Re: Accu
Nou, 4 jaar is nog een lange levensduur voor een Thaise accu. Ze zijn hier van matige kwaliteit is mijn ervaring.
Vorige week heb ik er nog eentje vervangen in mijn Isuzu MU7 van 18 jaar oud. Sterke auto, zwakke accu, ik had er nog geen 3 jaar mee gedaan. De nieuwe accu kostte 3400 baht.
Jouw vraag over een natte of een droge accu kan ik niet beantwoorden, ik heb altijd natte accu's.
Vorige week heb ik er nog eentje vervangen in mijn Isuzu MU7 van 18 jaar oud. Sterke auto, zwakke accu, ik had er nog geen 3 jaar mee gedaan. De nieuwe accu kostte 3400 baht.
Jouw vraag over een natte of een droge accu kan ik niet beantwoorden, ik heb altijd natte accu's.
- wpdl
- Volwaardig lid
- Berichten: 3090
- Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
- Locatie: Nakhon Ratchasima
Re: Accu
Gel accu's leven langer volgens zeggen en kunnen beter tegen de kou, Is voor landen die de kou wel eens op bezoek hebben wel handig.
Zullen ook wel duurder zijn, niet gecontroleerd, mijn vrouw die het beheer van de auto heeft vernieuwd dat ding ook zo ongeveer eens in de vier A vijf jaar, de natte accu dan.
Hier is het de warmte die negatief is.
Heb niet de indruk dat men veel accu onderhoud pleegt tijdens controle van de olie en zo meer.
En keer mee gemaakt dat ik [rij meestal zelf] van het een op het andere moment geen accu stroom meer had.
Schuin geparkeerd in graden en te weinig vloeistof in het ding.
Volgens de beste man die hielp was dat erg slecht voor een accu.
Veel carpoorten hebben meer als vijf graden schuinte, zodat die accuplaten nogal eens gedeeltelijk droog staan, geen idee of het waar is.
Succes
Zullen ook wel duurder zijn, niet gecontroleerd, mijn vrouw die het beheer van de auto heeft vernieuwd dat ding ook zo ongeveer eens in de vier A vijf jaar, de natte accu dan.
Hier is het de warmte die negatief is.
Heb niet de indruk dat men veel accu onderhoud pleegt tijdens controle van de olie en zo meer.
En keer mee gemaakt dat ik [rij meestal zelf] van het een op het andere moment geen accu stroom meer had.
Schuin geparkeerd in graden en te weinig vloeistof in het ding.
Volgens de beste man die hielp was dat erg slecht voor een accu.
Veel carpoorten hebben meer als vijf graden schuinte, zodat die accuplaten nogal eens gedeeltelijk droog staan, geen idee of het waar is.
Succes