En dus vanochtend om 8.15 uur mijn onlangs aangeschafte Ebike gepakt.. Route naar Bronbeek in het Kiosk computertje en rond 9.45 uur en bijna 26 km gefietst was ik er.
Bronbeek met de mooie historische gebouwen en het verleden kende ik wel maar nooit geweest nog.
Afijn, Eerst die Stille zien te vinden of Hans
Binnen naar hem gevraagd en de dame gelijk.. Zonder achternaam weet ik niet wie iemand is.
Hoe moeilijk kan het zijn om hier iemand te vinden die net uit Thailand hier is en woont sinds kort. Heb net 1.5 uur gefietst duszz..
Stond nog een jongere dame bij die wel mee dacht en even later kwam Stille eraan met de jongedame.
Er is iemand voor je.. Dus ik zeg.. Thailand Forum zegt dat jou iets?.. Jawel zei Stille dus ik zei dat ik Driver was en op bezoek kwam mits hij het leuk vindt.
Gelijk goed en kennis met hem gemaakt en leuk gepraat. Uiteraard praat ik meer dan Stille maar dat terzijde.
Aardige en rustige man die Stille en op zijn verzoek ga ik met Sukanya nog een keer terug.
Leuk met je gesproken te hebben Stille en we houden wel wat contact.
Over Bronbeek.. Dat is echt een mooie plek om te wonen vindt ik. Park en de gebouwen zijn fraai zowel buiten als binnen.
Park en restaurant is overigens vrij toegankelijk.
Ik vindt de keuze die Stille gemaakt heeft prima ook al zou hij liever in Thailand gebleven zijn wslijk.
Foto's.. Die heb ik gemaakt een paar. Maar hoe plaats ik die hier?
Gr driver