T-B
-
- Expat
T-B
Vandaag geen nieuwe editie van T-B of doe ik iets verkeerds?
Ik heb een paar snelkoppeling in mijn browser.
Een voor dit forum en een voor de concurrent.
Als ik die laatste open krijg ik Erik's bericht over de hond in de pot van gisteren te zien ????
Ik heb een paar snelkoppeling in mijn browser.
Een voor dit forum en een voor de concurrent.
Als ik die laatste open krijg ik Erik's bericht over de hond in de pot van gisteren te zien ????
หลงรัก
- erik-kuijpers
- Volwaardig lid
Re: T-B
Jos, heb ik ook gezien. Maar de commentaren werden wel geplaatst dus men is aanwezig. Kan zijn van een rustdag, een dag geen stroom, een dag geen internet, of een dag zware diarree of zwaardere medische klachten. Ik denk dat men er morgen weer is.....
- johnny013
- Volwaardig lid
- erik-kuijpers
- Volwaardig lid
Johnny013, door het forumbeleid werkt jouw link niet meer. Maar de problemen lijken opgelost.
- erik-kuijpers
- Volwaardig lid
Je ziet hoe kwetsbaar sommige sites zijn voor fysieke ongemakjes. Valt de 'baas' uit dan ligt het stil. Dat geldt niet voor dit forum dat pas achteraf modereert.
- erik-kuijpers
- Volwaardig lid
Wat het onderwerp betreft, geen idee wat meneer mankeerde maar een allergische reactie kan iedereen krijgen. Je ziet hoe een site kan worden gemist alsof je je dagelijkse kopje koffie moet missen....
Ik lees ook dagelijks de site van Dick van der Lugt die zijn nieuws haalt uit de BKK Post en soms uit The Nation. En ik lees verder ook Google Alerts Thailand (gratis) en in het Engels, en de Washington Post e-maildienst.
Ik lees ook dagelijks de site van Dick van der Lugt die zijn nieuws haalt uit de BKK Post en soms uit The Nation. En ik lees verder ook Google Alerts Thailand (gratis) en in het Engels, en de Washington Post e-maildienst.