In Brussel zijn er meer zeikerds.

Moderator: Loempia
prajak schreef:Dat zou de zin van DigiD weghalen, een sms alleen naar een NL 06 nummer. Nee, geloof ik niet. Dan kunnen wij niks meer en een NL-er op vakantie hangt aan hoge kosten.
Iets dergelijks heb ik een aantal jaren geledn meegemaakt.wpdelange schreef:Als dat account automatisch verloopt in plaats van inactief is het duidelijk zal ik het online opnieuw moeten aanvragen en eens een paar dagen naar Bangkok moeten afreizen.
Lees iets van binnen dertig dagen na de aanvraag anders werkt de code niet meer.
Zoals ik al schreef als je daar staat en het antwoord is Nee hoor moet U nog even dit en dat ................ in Korat voel je je redelijk genomen.
Tenslotte zullen de meeste mensen uit Amsterdam het ook niet leuk vinden als ze naar Brussel rijden en Manneke Pis staat in de werkplaats voor een poetsbeurt.
Je kan ook inloggen via de digid app, installeren, eenmalig invoeren en vanaf dat moment gaat alles via de appron schreef:Is een heel oude reactie van P. welke je aanhaalt Jan.(Woensdag 04 November 2015)
Tegenwoordig kan het wel met je buitenlandse nummer,waar voorheen nog problemen waren.
Is dat dezelfde Willem?ron schreef:
En wijser hoop ikron schreef:Nee hoor,"onze" Hua Willem is 4 jaar ouder.