Maar met jou vergeleken ben ik natuurlijk een heilige dus dat kan ik me best voorstellen

Maar het is niet relevant, te veel rompslomp.
Moderator: Loempia
Ook zonder veroordeling maken ze foto's en vingerafdrukken op het politiebureau heb ik gemerkt.wanadee schreef:Ik had in mijn hoofd dat er een termijn van 30 jaar voor stond. Maar geen idee waar ik dat vandaal haal.
Als er een veroordeling is zijn er vingerafdrukken en een foto. Dus alleen een naam is niet belangrijk denk ik.
Geen idee. Ik ben een jaar of 5/6 na mijn akkefietje gevraagd of ik bedrijfsleider wilde worden in een nieuw op te richten fabriek in Canada. Maar dat ging toen niet door om dezelfde reden.driver schreef:Ook zonder veroordeling maken ze foto's en vingerafdrukken op het politiebureau heb ik gemerkt.wanadee schreef:Ik had in mijn hoofd dat er een termijn van 30 jaar voor stond. Maar geen idee waar ik dat vandaal haal.
Als er een veroordeling is zijn er vingerafdrukken en een foto. Dus alleen een naam is niet belangrijk denk ik.
Taakstraf wordt dus na zeg maar 10 jaar uit het systeem gehaald officieel begrijp ik. Maar.. Als je bijvoorbeeld na 11 jaar de USA in wilt als toerist en die verklaring moet invullen over strafrechtelijk verleden ect. Wat vul je dan in?
ron schreef:http://www.youtube.com/watch?v=rmfWqGhjWto