Joesofia is het nu dus eigenlijkjoepattaya schreef:Beste mijnheer suiker......kijk even in mijn profiel waar ik nu woon...ik kan me helemaal vinden in uw commentaar......с добри поздравления

Moderator: Loempia
Joesofia is het nu dus eigenlijkjoepattaya schreef:Beste mijnheer suiker......kijk even in mijn profiel waar ik nu woon...ik kan me helemaal vinden in uw commentaar......с добри поздравления
driver schreef:Joesofia is het nu dus eigenlijkjoepattaya schreef:Beste mijnheer suiker......kijk even in mijn profiel waar ik nu woon...ik kan me helemaal vinden in uw commentaar......с добри поздравления
Nee, onder het huidige regime moet je vooral niet generaliserenwpdelange schreef:Bemerk een persoonlijke irritatie onder sommige leden waarin men maar gelijk gaat generaliseren nergens voor nodig toch![]()
.
Doordenkertje....Gardensafari schreef:Nee, onder het huidige regime moet je vooral niet generaliserenwpdelange schreef:Bemerk een persoonlijke irritatie onder sommige leden waarin men maar gelijk gaat generaliseren nergens voor nodig toch![]()
.