welke eiland in augustus
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
welke eiland in augustus
druk met voorbereiden voor mijn Thailand vakantie weer een vraag, ik ga 20 augustus een week, kom vanaf Changmai en wil naar een eiland. welk eiland kan ik dan het beste aandoen voor een week relaxen, mooie stranden en een goede kans op redelijk weer, ik weet dat het laag- en regenseizoen is. Mijn zoons willen een duikcursus doen, ik wil wel relaxen maar ook wat te doen hebben, ben geen 12 uur ligbedjes mens. Hoor het graag!
- De Beweerder
- Expat
Re: welke eiland in augustus
doe koh Chang dan maar.
A millionaire in free time, can not save time only use 

- Arietwee
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Phuket (patong)
-
- heeft ervaring
Ko Kood, The beach Naturel Resort
-
- Volwaardig lid
Zijn Koh Tao, Koh Pahngan en Samui "op papier" niet de minst natte eilanden in augustus?
Ik ga voor het eerst dit jaar in de zomer en ben nog niet ieder die kant op geweest.
Ik ga voor het eerst dit jaar in de zomer en ben nog niet ieder die kant op geweest.
-
- Expat
- Contacteer:
Voor een goede duikcursus, Nederlandstalig, Phuket 

-
- Volwaardig lid
Phuket vorig jaar weer eens aangedaan. Ik wil nu eens de andere kant zien, maar je weet nooit.stevenl schreef:Voor een goede duikcursus, Nederlandstalig, Phuket

- KhunSugar
- Volwaardig lid
...en in Phuket valt er nog iets te beleven buiten strand liggen en hangmatten, ik denk hierbij voornamelijk aan bezienswaardigheden, excursies en goede restaurants. Voor de mixt, Padi-duikbrevet, relaxen en iets te beleven zit je daar goed.stevenl schreef:Voor een goede duikcursus, Nederlandstalig, Phuket
Mijn voorkeur gaat naar Kata, Kata Noi om precies te zijn. Prachtig hotel, wat prijzig maar wel TOP. Goedkoper hotel dan wel in Kata, eveneens een aanrader. (bekijk de special offers)
Kata heeft een 'night market' rustiger uitgangsbuurt dan Patong met het beruchte of beroemde 'Bangla Road', is meer geschikt voor gezinnen met kinderen.
- sunbird
- Expat
Kijk eens naar koh Chang
- jumbo
- Expat
Regio Bang Saen naar Koh Chang heeft zwaarste regenval in de genoemde periode
Samui, Hua Hin, Koh Tao, de andere kant van de golf, het minst
Phuket en Krabi er tussen in..
Je kan gewoon googelen, weather and climate 'naam locatie' en magisch verschijnt alle informatie
Samui, Hua Hin, Koh Tao, de andere kant van de golf, het minst
Phuket en Krabi er tussen in..
Je kan gewoon googelen, weather and climate 'naam locatie' en magisch verschijnt alle informatie

Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum
-
- komt net kijken
Ik ben voornemens toch naar Koh Tao te gaan. Dank voor jullie antwoorden, ik ga weer een nieuwe vraag erin gooien :-)
- Arietwee
- Volwaardig lid
- Contacteer:
KhunSugar schreef:...en in Phuket valt er nog iets te beleven buiten strand liggen en hangmatten, ik denk hierbij voornamelijk aan bezienswaardigheden, excursies en goede restaurants. Voor de mixt, Padi-duikbrevet, relaxen en iets te beleven zit je daar goed.stevenl schreef:Voor een goede duikcursus, Nederlandstalig, Phuket
Mijn voorkeur gaat naar Kata, Kata Noi om precies te zijn. Prachtig hotel, wat prijzig maar wel TOP. Goedkoper hotel dan wel in Kata, eveneens een aanrader. (bekijk de special offers)
Kata heeft een 'night market' rustiger uitgangsbuurt dan Patong met het beruchte of beroemde 'Bangla Road', is meer geschikt voor gezinnen met kinderen.
Zo zie ik dat ook. Koh toa echt niks te doen met minder weer. Je kan geen kant op. Phuket is die tijd lekker rustig en altijd wat te doen.
- Arietwee
- Volwaardig lid
- Contacteer:
En rechtstreekse vluchten van changmai natuurlijk.