ONVZ buitenland.
Moderator: Loempia
-
- Veel ervaring
ONVZ buitenland.
ONVZ
Zijn er ook leden die ervaring hebben met ONVZ buitenland ziektekosten verzekering ?
Bij voorbaat al dank voor jullie reacties.
Vr. Gr. Jan.
Zijn er ook leden die ervaring hebben met ONVZ buitenland ziektekosten verzekering ?
Vr. Gr. Jan.
-
- Volwaardig lid
Re: ONVZ buitenland.
Lang geleden heb ik eens op hun website rond gekeken, maar vond de prijsstelling aan de hoge kant. Dit zelfde geldt naar mijn opvattingen ook voor die site welke mij werd aangeraden op deze site. http://www.verzekereninthailand.nlJanthai schreef:ONVZ
Vr. Gr. Jan.
Niets is zeker, zelfs dat is niet zeker.
Een mens die gekweld wordt door afgunst op een ander ontbreekt het aan zelfrespect. En dat is intriest, want dat is het ergste wat een mens kan overkomen!
Een mens die gekweld wordt door afgunst op een ander ontbreekt het aan zelfrespect. En dat is intriest, want dat is het ergste wat een mens kan overkomen!
-
- Volwaardig lid
Volgens mij is de mogelijkheid om je bij ONVZ te verzekeren als je in Thailand woont vervallen. Alleen nog Duitsland en Belgie.
De info die ze hadden op hun site is verdwenen. Kan zijn dat er voor bestaande polishouders nog mogelijkheden zijn (lijkt me sterk, maar vragen staat vrij) als nieuwe klant kun je ONVZ voor Thailand wel vergeten lijkt me.
De info die ze hadden op hun site is verdwenen. Kan zijn dat er voor bestaande polishouders nog mogelijkheden zijn (lijkt me sterk, maar vragen staat vrij) als nieuwe klant kun je ONVZ voor Thailand wel vergeten lijkt me.
Pessimisme is verspilde moeite. Het gaat toch fout.
- Kees
- Volwaardig lid
Klopt, zie de link: http://www.onvz.nl/zorgverzekeringen/nu ... rnationaalKorat schreef:Volgens mij is de mogelijkheid om je bij ONVZ te verzekeren als je in Thailand woont vervallen. Alleen nog Duitsland en Belgie.
Niet klagen, maar dragen.
-
- Veel ervaring
Het gaat mij meer om ervaringen omtrent declaratie gedrag.
Gr. Jan.
Gr. Jan.
- Kees
- Volwaardig lid
Als ONVZ niet verzekerd in Thailand valt er ook niets te declarerenJanthai schreef:Het gaat mij meer om ervaringen omtrent declaratie gedrag.
Gr. Jan.

-
- Veel ervaring
Kees schreef:Als ONVZ niet verzekerd in Thailand valt er ook niets te declarerenJanthai schreef:Het gaat mij meer om ervaringen omtrent declaratie gedrag.
Gr. Jan.
Hallo Kees ,
Ik heb een buitenland verz. van ONVZ dus kan alles declareren . Het declareren verloopt niet zo soepel vandaar mijn vraag naar ervaringen van leden die dezelfde verz. hebben.
Gr Jan.
- Kees
- Volwaardig lid
O ik begrijp dat je dus gewoon vanuit Nederland verzekerd ben bij de ONVZ.Janthai schreef:Kees schreef:Als ONVZ niet verzekerd in Thailand valt er ook niets te declarerenJanthai schreef:Het gaat mij meer om ervaringen omtrent declaratie gedrag.
Gr. Jan.
Hallo Kees ,
Ik heb een buitenland verz. van ONVZ dus kan alles declareren . Het declareren verloopt niet zo soepel vandaar mijn vraag naar ervaringen van leden die dezelfde verz. hebben.
Gr Jan.
Ik declareer ziektekosten via de ONVZ-app, maak een foto van de rekening en stuur die dan door. Gewoon alle bedragen in THB doorgeven, bij ONVZ bepalen ze dan de koers (en die valt voor de declarant niet gunstig uit