hanshu schreef:Nou mag ik er gelijk niet meer alleen naar toe.

Nou Hans,
Ik ben twee jaar geleden voor het eerst in Pattaya geweest een week, samen met ta dus ik dacht dat ik veilig was. Ik ben gek op massage en normaliter doet ta dat maar als we op vakantie zijn gaan we met zijn tweetjes. Ta thaise massage en ik oliemassage. Alleen ta mag mij thause massage geven, bij vreemden vertrouw ik het niet.
Dus ik lag in een apart kamertje en werd gemasseerd door een lelijke dame van tegen de 60 die steeds maar weer over haar kleinkinderen begon en ondertussen ook steeds dingen ging doen die ik absoluut niet wilde.
Hoe ze er uit zien voor massage maakt me niet uit maar je wert hoe ta er uit ziet, das gewoon een heel mooi lekker ding als ik het zo oneerbiefig mag zeggen, we komen dasr samen binnen, ta betaalt voor me en dan denkt oma dat ik behoefte heb aan hasr spoelerij. Ben twee dagen later naar een ander salon geweest, hetzelfde verhaal alleen de masseuse was iets aantrekkelijker.
Was overigens buiten het centrum want daar ben ik niet geweest, alleen rondom Pattaya hebben we dingen bezichtigd.
Moraal, maakt niet uit of je alleen bent of met zijn tweetjes.