Consulaat AMSTERDAM verhuist!!
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
Consulaat AMSTERDAM verhuist!!
Las het net op hun site en leek me nuttig even te melden: vanaf de Herengracht naar (ik aanneem weer het oude) adres aan de Lairessestraat-vanaf di 27/12!
En nog eens: tot 31/1 wordt het 2-mnd toerist-visum gratis verstrekt aan degenen die precies aan de eisen ervoor voldoen. De andere soorten niet!
En nog eens: tot 31/1 wordt het 2-mnd toerist-visum gratis verstrekt aan degenen die precies aan de eisen ervoor voldoen. De andere soorten niet!
- paknampo
- Volwaardig lid
Re: Consulaat AMSTERDAM verhuist!!
Hartelijk dank pong, moet volgende week visum aanvragen.
Zou dan voor een gesloten deur staan.
Op naar het nieuwe adres dus.
Gr.
Zou dan voor een gesloten deur staan.
Op naar het nieuwe adres dus.
Gr.
-
- Expat
- Contacteer:
Waren ze niet een jaar of 2 geleden pas verhuisd naar de Herengracht?
-
- Expat
Nee, is langer geleden.
-
- Zeer veel ervaring
[quote="pong"]Las het net op hun site en leek me nuttig even te melden: vanaf de Herengracht naar (ik aanneem weer het oude) adres aan de Lairessestraat-vanaf di 27/12!
En nog eens: tot 31/1 wordt het 2-mnd toerist-visum gratis verstrekt aan degenen die precies aan de eisen ervoor voldoen. De andere soorten niet![/qu
En nog eens: tot 31/1 wordt het 2-mnd toerist-visum gratis verstrekt aan degenen die precies aan de eisen ervoor voldoen. De andere soorten niet![/qu
-
- Zeer veel ervaring
weyde4 schreef:pong schreef:Las het net op hun site en leek me nuttig even te melden: vanaf de Herengracht naar (ik aanneem weer het oude) adres aan de Lairessestraat-vanaf di 27/12!
Kan het tourisen visum ook digitaal worden aangevraagd
- joepattaya
- Expat
http://www.royalthaiconsulateamsterdam.nl/weyde4 schreef:weyde4 schreef:pong schreef:Las het net op hun site en leek me nuttig even te melden: vanaf de Herengracht naar (ik aanneem weer het oude) adres aan de Lairessestraat-vanaf di 27/12!
Kan het tourisen visum ook digitaal worden aangevraagd
http://www.thaiembassy.org/hague/th/services