Afhankelijk wat voor vrouw je treft en wat die onder betere toekomst verstaat was mijn reactie ..De liefde wordt vaak duur betaald ..voor bedoeld.

gr driver
Moderator: Loempia
Als iedere farang nou eens langs die lijn zijn beslissing neemt dan denk ik dat bezinning nog tijdig realiseerbaar isdriver schreef:De meeste Thaise dames zoeken een farang om een betere toekomst te krijgen dat wou mijn vrouw ook heel simpel.
Ieder moet voor zichzelf maar bepalen wat hij of zij het beste denkt te vinden en tegen sommige personen kun je blijven praten en waarschuwen maar dat helpt vaak toch niet en dan? .. Komt dat duur betaalde weer tevoorschijnjumbo schreef:Als iedere farang nou eens langs die lijn zijn beslissing neemt dan denk ik dat bezinning nog tijdig realiseerbaar isdriver schreef:De meeste Thaise dames zoeken een farang om een betere toekomst te krijgen dat wou mijn vrouw ook heel simpel.
De vrouw neemt een rationele beslissing door een buitenlandse partner in haar leven toe te laten en gebruikt emotie om haar doel te behalen,
de buitenlandse partner neemt een emotionele beslissing en gooit alle rationalitiet aan de kant..
Dat is een essentieel verschil...