Als iemand daar ervaring mee heeft dan horen we dat graag!

Genesis
Moderator: Loempia
Lijkt me wel ,er zal daar geen TUK TUK voor de deur staan als in Bangkok bij de Ned Ambassadegenesis schreef:We hebben morgen een afspraak op de Thaise ambassade in Den Haag oa voor een nw paspoort voor mijn vrouw, zitten ons nu net af te vragen, moeten we dan EIGEN PASFOTO'S meenemen?!
Als iemand daar ervaring mee heeft dan horen we dat graag!![]()
Genesis
Thanks dat wist ik niet!Joep schreef:Oude paspoort goed bewaren en zeker de volgende keer meenemen als je naar TH gaat.
Immers op het oude uitgereisd en daar zit de "arrival card" in.
Besloten het maar op te halen over een maandJoep schreef:Oude paspoort goed bewaren en zeker de volgende keer meenemen als je naar TH gaat.
Immers op het oude uitgereisd en daar zit de "arrival card" in.
Ze is op beide punten incorrect.genesis schreef:Thanks dat wist ik niet!Joep schreef:Oude paspoort goed bewaren en zeker de volgende keer meenemen als je naar TH gaat.
Immers op het oude uitgereisd en daar zit de "arrival card" in.![]()
Over een maand moeten we haar nw paspoort ophalen (oude geldig t/m november).
Mijn vrouw zegt zolang het nw paspoort in behandeling is ze niet kan reizen naar Thailand of andere landen?!
Ten 1ste omdat een paspoort minimaal 6 maanden geldig moet zijn, ten 2de als er een nw paspoort is aangevraagd en je ben in afwachting daarvan dat reizen niet meer mogelijk zou zijn......
Dit lijkt me hoogst onwaarschijnlijk, maar zou ik er naast zitten?
Genesis