Gefaket veganisme?

Thailand gerelateerde nieuws- en krantenartikelen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
brake034
Expat
Expat

Re: Gefaket veganisme?

#16 Bericht door brake034 » donderdag 21 juli 2016, 02:29

torkom schreef: Brake034 kun je hier ook wat van zeggen ?...
Misschien. Het zal altijd zo zijn dat sommige mensen niet met elkaar door 1 deur kunnen.
Elke keer als ze het proberen dan lopen ze klem in de deur.
Na een tijdje gaan ze nadenken en voorkomen ze dat ze tesamen voor de deur staan, ze mijden elkaar.

Zo werkt het forum ook, vind je elkaar niet leuk vermijd elkaar en zoek niet elke keer de schriftelijke confrontatie. Want die confrontaties zijn na een tijdje niet meer plezierig voor de mede forumleden en het is nog slecht voor de bloeddruk ook......
Marcel

torkom
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#17 Bericht door torkom » donderdag 21 juli 2016, 07:38

brake034 schreef:
torkom schreef: Brake034 kun je hier ook wat van zeggen ?...
Misschien. Het zal altijd zo zijn dat sommige mensen niet met elkaar door 1 deur kunnen.
Elke keer als ze het proberen dan lopen ze klem in de deur.
Na een tijdje gaan ze nadenken en voorkomen ze dat ze tesamen voor de deur staan, ze mijden elkaar.

Zo werkt het forum ook, vind je elkaar niet leuk vermijd elkaar en zoek niet elke keer de schriftelijke confrontatie. Want die confrontaties zijn na een tijdje niet meer plezierig voor de mede forumleden en het is nog slecht voor de bloeddruk ook......

Tja brake...Ik las die onzin van prajak al lang niet meer maar dan ga je dus 1 keer in de fout....het zal niet meer gebeuren.
Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.

brake034
Expat
Expat

#18 Bericht door brake034 » donderdag 21 juli 2016, 14:27

Torkom, ik zou graag van jou over je relatie met Thailand horen, hoe jij dat beleeft vanuit jouw situatie en hoe je ermee omgaat in goede en minder goede dagen. Lijkt me veel meer opbouwend en fungeert dan als een positieve boost voor het forum....
Marcel

brake034
Expat
Expat

#19 Bericht door brake034 » donderdag 21 juli 2016, 14:34

brake034 schreef: Misschien. Het zal altijd zo zijn dat sommige mensen niet met elkaar door 1 deur kunnen. Elke keer als ze het proberen dan lopen ze klem in de deur. Na een tijdje gaan ze nadenken en voorkomen ze dat ze tesamen voor de deur staan, ze mijden elkaar. Zo werkt het forum ook, vind je elkaar niet leuk vermijd elkaar en zoek niet elke keer de schriftelijke confrontatie. Want die confrontaties zijn na een tijdje niet meer plezierig voor de mede forumleden en het is nog slecht voor de bloeddruk ook......
Ik kreeg van een forumlid een PB dat dit profetische woorden zijn (waarvoor dank!) en wanneer ik er zelf aan ga beginnen?
Daar ga ik eens over nadenken maar ik denk dat ik het veel leuker vind af en toe het speelgoed uit de kinderwagen te gooien :giggle:
Marcel

Pieter
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#20 Bericht door Pieter » donderdag 21 juli 2016, 14:54

Heer prajak ik heb het volkomen met de observatie eens.

Parallel met nederland, rijk maar toch zijn 500.000 tot 1 miljoen afhankelijk van voedsel banken

Ik kan me dan ook dood ergeren aan het niet meer kunnen kopen van een plofkip voor 2.50 euro de kilo bij nettorama of de aldi hier

de grachtenlobby heeft dat eruit gewerkt nu is dezelfde kip verlost van de plofsticker en wat door gefokt zodat het in een 3 mm3 groter kooitje nu 7 weken op zijn poten kan staan ipv 6 zoals vroeger voordat ze breken

alleen kost die nu 4.50 a 5 euro ... dus die voedselbank mensen kunnen nog maar de helft aan goed spul kopen

en dat alles onder leiding van die dieren mevrouw met een man als veganistische slager (echt waar)

Pieter (overtuigd vlees eter, vooral paardevlees)

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”