Teach your children well
Ik schreef laatst al dat de grootgeneraal het beruchte artikel 44 van stal gaat halen voor de vechtpartijen tussen leerlingen van technisch onderwijs. Nu lees ik dat al in 2003 onder Thaksin een aanpassing plaatsvond van de Child Protection Act.
Thans is er een kogel door de kerk al haast de Bangkok Post zich te zeggen dat dit geen maat is voor andere gevallen. Hier gaat het om ouders die hun kinderen bewust wapens gaven met het consigne ‘knal er maar op los’.
De Central Juvenile and Family Court, gelukkig voor de ouders niet het Criminal Court, heeft een ouderpaar uit Bueng Kum, en dat ligt nabij Minburi Bangkok, veroordeeld.
Men veroordeelde de ouders tot 120.000 baht boete waarvan de helft voorwaardelijk plus een gevangenisstraf van zes maanden ook voorwaardelijk met een proeftijd van twee jaar, vanwege de hulp hun beide zoons van 17 jaar te bewapenen met wapens en munitie en te zeggen de anderen maar te vermoorden.
Die twee knapen zijn veroordeeld tot jeugdgevangenis. Daar zullen ze niet beter uit komen dan ze er in gaan maar hoe hou je ze anders van straat af.
Het moet niet gekker worden! Daar moet toch een steekje los zitten bij die mensen.
http://www.bangkokpost.com/opinion/opin ... deliquency
Teach your children well
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
-
- Volwaardig lid
Re: Teach your children well
Teach your children well (2)
Voor de ouwetjes onder ons, dit is een lied van Crosby, Stills, Nash & Young (wij zeiden wel eens Crosby zit stil in ’t gras met jong...) uit 1970 alweer van hun album Déjà Vu.
https://www.youtube.com/watch?v=EkaKwXddT_I
Voor de ouwetjes onder ons, dit is een lied van Crosby, Stills, Nash & Young (wij zeiden wel eens Crosby zit stil in ’t gras met jong...) uit 1970 alweer van hun album Déjà Vu.
https://www.youtube.com/watch?v=EkaKwXddT_I
-
- Volwaardig lid
Lees net dat ze in de regio Rama-3 70 jonge bromfietsers hebben gepakt wegens straatraces en de meesten van hen minderjarig. Had een link van Thai Rath maar die is geheel in Thais dus die spaar ik je.
De ouwelui krijgen te horen dat ze een boete van 30 k baht riskeren doet de jeugd dat nog een keer EN die mennekes 'mogen' een hele week gast zijn van het leger in wat men noemt een 'boot camp' (opleidingskamp voor mariniers) om wat discipline te krijgen.
Geen idee of er een faciliteit is voor races maar het publiek in gevaar brengen acht ik een ernstiger kwaad dan een gefrustreerd menneke dat graag hard wil rijden.....
De ouwelui krijgen te horen dat ze een boete van 30 k baht riskeren doet de jeugd dat nog een keer EN die mennekes 'mogen' een hele week gast zijn van het leger in wat men noemt een 'boot camp' (opleidingskamp voor mariniers) om wat discipline te krijgen.
Geen idee of er een faciliteit is voor races maar het publiek in gevaar brengen acht ik een ernstiger kwaad dan een gefrustreerd menneke dat graag hard wil rijden.....
- Pieter
- Volwaardig lid
het blijft moeilijk hoor dat tietsen bij een avarage iq of 86