Vandaag in het schrijversblog een artikel van forumlid Tino Kuis over mensenhandel in Thailand en de manier waarop vooral Birmezen maar ook Cambodjanen worden behandeld. Als vee. Als af te danken 'waar' dat 'helaas' af en toe geld moet krijgen.
Ik zou je graag de hele link tonen maar dat mag niet al is het schrijversblog geen concurrent van dit forum.
Maar dan geef ik je deze link met een overzicht van en een aanklacht tegen de onmenselijke toestanden in dit land die maar voortduren omdat in dit land het 'ons kent ons' en 'jij wast mijn hand en ik de jouwe' nog opgeld doet.
https://www.theguardian.com/global-deve ... foundation
Mensenhandel en meer ongewenste gedragingen
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
-
- Volwaardig lid
Re: Mensenhandel en meer ongewenste gedragingen
Zolang men dit soort zaken niet aanpakt [Zie link]het min of meer gelijk trekken van inkomen in diverse landen in deze regio,is het zwemmen tegen de stroom in.
Dat de Thai hier schaamteloos gebruik van maken is uiteraard niet veel op in te brengen maar ga je echt niet redden met een gele of rode kaart.
Bron www.aseanbriefing.com
Dat de Thai hier schaamteloos gebruik van maken is uiteraard niet veel op in te brengen maar ga je echt niet redden met een gele of rode kaart.
Bron www.aseanbriefing.com