De euro is na de bomaanslag uit de wissekoers gehaald van/
.
http://superrichchiangmai.com/exchange_rate.php
stille
euro na de bom aanslag niet meer in de wisselkoers.
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
- Gardensafari
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Re: euro na de bom aanslag niet meer in de wisselkoers.
Curieus.
Knor, knor,
Hans
Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.
Hans
Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.
- Lammert de Haan
- Volwaardig lid
Vreemd. Elders wordt er nog steeds gewoon in gehandeld maar wel met een enorme koersval na de aanslagen.stille schreef:De euro is na de bomaanslag uit de wissekoers gehaald van/
.
http://superrichchiangmai.com/exchange_rate.php
stille
Overigens reageerden de Europese aandelenmarkten niet of nauwelijks op de aanslagen. De AEX (Amsterdam) sloot licht in het rood, terwijl de overige Europese beurzen overwegend licht in het groen de dag afsloten, terwijl dit soort acties mede tot doel hebben om de financiële systemen te ontwrichten. Alle beurzen lieten aanvankelijk wel een veer maar krabbelden snel weer op, met een verrassend herstel voor de Brusselse BEL20!
Koersverloop EURO-USD 22-03-2016.

DISCLAIMER:
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.
-
- Volwaardig lid
Superrich dekt zich in; ze handelen tegen de scherpste prijs, ik snap dat wel. Maar die komen wel weer terug hoor, geen enkele toerist blijft met zijn (n)eurootjes zitten.....
- Lammert de Haan
- Volwaardig lid
Maar is het niet verbluffend om te zien hoe snel de beurzen reageren? Eigenlijk op de minuut nauwkeurig. Dat zie je ook als Yellen bijvoorbeeld een keer kucht of als Draghi een aankondiging doet. Aan de daggrafiek kun je aflezen hoe laat dat plaatsvond.prajak schreef:Superrich dekt zich in; ze handelen tegen de scherpste prijs, ik snap dat wel. Maar die komen wel weer terug hoor, geen enkele toerist blijft met zijn (n)eurootjes zitten.....
DISCLAIMER: