BVN deze kerst.

Post hier al je vragen voor wonen en werken in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

BVN deze kerst.

#1 Bericht door prajak » zaterdag 26 december 2015, 17:00

BVN, ben het er mee eens of niet, ieder zijn smaak, er zijn gelukkig veel mensen met evenveel wensen, je kunt niet iedereen blij maken.....

Het klassieke zit er nu wel op en was mager maar gaf wel kwaliteit. Symfonica Belgica was kort maar verrassend vanaf de Uitmarkt in Mokum, en de uitzending van Rieu vanaf het Vrijthof was overweldigend, twee uur lang hoog niveau. Ik verbaas me iedere keer weer over de kwaliteit van de solisten.

Komende week uiteraard de ouwejaarsshow van Finkers, ik denk dat ik die in de morgen kijk op nieuwjaarsdag, heel misschien is morgen zondag de Toscaanse bruiloft ook wat maar verder is klassiek en semi-klassiek zwaar pet op BVN. Podium Witteman is een verademing op maandag.

Maar je hebt het niet voor het zeggen bij BVN.

RuudThai
Expat
Expat

Re: BVN deze kerst.

#2 Bericht door RuudThai » zaterdag 26 december 2015, 17:29

Prajak, je krijgt ook nog het Vlaamse kerstconcert morgen om 13.20 uur en je kunt maandag altijd nog kijken naar Nederland zingt..... errug klassiek :giggle: :cheesy: !Op die dag trouwens ook nog een vioolconcert van Bartok.

Overigens, er zijn wel aardige programma's als je er van houdt tenminste.
Gisteren heb ik even gekeken naar de film met Gerard Cox: Toen was geluk heel gewoon. Ik heb vroeger wel de serie regelmatig gezien en die was soms wel aardig, maar deze film was verschrikkelijk! Wat een gekunstelde rommel, ik heb het een half uur aangezien en toen de knop omgedraaid of liever de uit-knop op de afstandsbediening ingedrukt. Nee, zulke B-films hoeven ze voor mij niet uit te zenden maar het was waarschijnlijk een koopje voor BVN. :crazy:

doekle
komt net kijken
komt net kijken

#3 Bericht door doekle » zaterdag 26 december 2015, 23:05

Heb je de Bach kantates gemist Erik, tweede kerstdag,s'middag een sublieme uitvoering van de eerste drie kantates door het concertgebouworkest met het koor Capella en solisten?

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#4 Bericht door prajak » zondag 27 december 2015, 01:25

Inderdaad, Doekie, gemist maar ik stond toen in de keuken want had een huis vol visite voor hapjes. Die vertrokken gelukkig weer zodat wij rustig konden avondeten.

Ruud, Cox was een ramp, bij elkaar geraapte ellende. Het Vlaamse concert is een optie maar dat is wel de tijd dat ik aan een dutje ga denken......

De mens is ook nooit tevreden..... :giggle2:

Plaats reactie

Terug naar “Wonen en werken in Thailand”