Nederlandse voetbal kijken

Post hier al je vragen voor wonen en werken in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
contagious
komt net kijken
komt net kijken

Nederlandse voetbal kijken

#1 Bericht door contagious » dinsdag 08 december 2015, 17:24

Beste Thailandliefhebbers,

Ik ben heel erg blij maar ook verdrietig op hetzelfde moment. Ik ga naar Thailand verhuizen voor mijn werk. Ik zal in een olie en gas bedrijf komen te werken de komende 1,5 jaar. Ik ben erg blij met mijn salaris dat ik ga verdienen- dat is zeker niet het probleem- maar ik ga mijn vrienden en familie wel heel erg missen. Ik ben een voetballiefhebber en een echte inwoner van mijn stad in hart en nieren, daarbij hoort uiteraard de voetbalclub ook :lol: Ik kan nu niet meer naar de wedstrijden gaan, wat ik erg jammer vind. Ook kan ik niet meer de wedstrijden op televisie volgen. Dit is voor mij gewoon zwaar *** want ik wil niet aan internetstanden vast zitten.

Een Arabische vriend van mij in Nederland gebruikt een androidbox genaamd easybox iptv. Hij gebruikt dit om Arabische kanalen te bekijken, maar hier zijn ook Engelse en Nederlandse kanalen op te vinden. Ik denk dat dit voor mij de beste opties zullen zijn om mijn voetbalwedstrijden te blijven kijken. Ik zal de eerstkomende tijd erg moeten wennen in Thailand en zal niet veel vrienden kunnen maken omdat ik de eerste paar weken heel veel zal werken. Het is hierom fijn om nog wat van thuis te hebben, ik heb nog nooit in een ander land gewoond.
Mijn vraag is dus, denken jullie dat deze box zal werken in Thailand?

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Nederlandse voetbal kijken

#2 Bericht door prajak » woensdag 09 december 2015, 00:11

Die box werkt via internet, zie ik net op hun site. Dan is de snelheid van het kijken afhankelijk van de traagste schakel in het proces.

Ik woon buiten en mijn internet komt via een kabeltje dat van lantaarnpaal naar lantaarnpaal loopt. Ik vrees dat je dan geen box aan het werken krijgt; een youtube filmpje loopt bij me, maar NL TV via 'uitzending gemist' niet of met horten en stoten.

Dus vraag 1 is welke minimale snelheid je nodig hebt voor die box en of het internet in jouw woonplek dat kan bieden.

NL TV hebben we hier wel via een schotel en dat is BVN. Studio Sport is voor de ware voetballiefhebber wat matig, ik 'doe het er maar mee'. Het went hoor.

Wat dan nog scheef kan lopen is de censuur in dit land. Als om een of andere reden de website die de box gebruikt wordt geblokkeerd dan krijg je een leeg scherm.

Succes.

Ben
Expat
Expat

Re: Nederlandse voetbal kijken

#3 Bericht door Ben » woensdag 09 december 2015, 00:55

Plaats reactie

Terug naar “Wonen en werken in Thailand”