Hallo allemaal
Voor mij is dit voor t eerst op een forum
Ik vertrek in januari naar Thailand om daar te gaan backpacken.
Nu wil ik 23 januari naar de full moon party in koh phangan. Nu vroeg ik me alleen af of ik daar kaartjes voor nodig heb en of ik die hier moet bestellen of daar?
Deze vraag geld ook voor een slaapplaats.. Iemand tips waar ik het beste een kamer kan boeken en of ik dat nu al moet doen? Ik hoorde dat januari vrij druk is in koh phangan.
Hoop dat iemand me tips kan geven.
Alvast bedankt!
Koh phangan januari 2016
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
- Ben
- Expat
Re: Koh phangan januari 2016
Tickets voor de party niet nodig .jeanine schreef:Hallo allemaal
Voor mij is dit voor t eerst op een forum
Ik vertrek in januari naar Thailand om daar te gaan backpacken.
Nu wil ik 23 januari naar de full moon party in koh phangan. Nu vroeg ik me alleen af of ik daar kaartjes voor nodig heb en of ik die hier moet bestellen of daar?
Deze vraag geld ook voor een slaapplaats.. Iemand tips waar ik het beste een kamer kan boeken en of ik dat nu al moet doen? Ik hoorde dat januari vrij druk is in koh phangan.
Hoop dat iemand me tips kan geven.
Alvast bedankt!
Maar voor je slaapplaats adviseer ik je om iets te boeken ,Jan is zowiezo al druk dus met de fullmoon extra .
Ik heb het meegemaakt in Jan dat er niets meer was dan helemaal op het einde van Phangang nog een schamel huisje .
Je kan boeken in Had Rin waar de party is maar het is vol vol en nog eens vol iets verderop zou beter zijn ,uiteraard kun je met song tew vervoer .
-
- komt net kijken
Dankjewel voor je antwoord! Ik ga kijken of ik eruit kom.. heb je eventueel tips waar ik dan kan boeken?
- Ben
- Expat
agoda.com expedia.com bookings.com enz enzjeanine schreef:Dankjewel voor je antwoord! Ik ga kijken of ik eruit kom.. heb je eventueel tips waar ik dan kan boeken?
-
- Volwaardig lid
Je kunt ook een hotel op Koh Tao nemen en een nacht-excursie naar de full-Moon-Party boeken.
Zie ... http://www.thailandforum.nl/FullMoonParty.html

Zie ... http://www.thailandforum.nl/FullMoonParty.html