Mocht je hem op straat tegenkomen, wees dan voorzichtig. Benader hem niet maar waarschuw onmiddellijk de politie.
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenla ... der-parijs
Of het rustiger zou zijn weet ik niet dan verzinnen ze misschien wel iets anders om over te bakkeleien maar het geloof zorgt al eeuwen lang voor ruzie en oorlogen dat is een feit.serpay schreef:Geen een geloof verdiend een hoofdletter.
Allen moesten eigenlijk verboden worden.
Dan zou het veel rustiger op deze aardbol zijn.
Deze verdachte is dus in Europa geboren .... 1 van de nieuwe Belgen.De verdachte, Abdeslam Salah, is geboren in Brussel.
De politie waarschuwt mensen om op afstand te blijven indien zij de man zien.
http://www.youtube.com/watch?v=iENzPowBTtULammert de Haan schreef:Ben, mag ik jou iets persoonlijks vragen (puur nieuwsgierigheid moet je maar denken)? Maar die foto onder jouw profiel-informatie: speel je daar voor dirigent? Als dat zo is dan heb jij een goede 'slagtechniek'. Dat ziet er dan echt goed uit!Ik heb zelf jarenlang aan orkestdirectie gedaan, dus heb ik er wel een behoorlijk kijk op mag ik wel zeggen.
Deze vraag speelt trouwens al langere tijd bij mij.
Of het voldoende zou zijn Jeanette weet ik niet,maar zou heel zeker helpen.Jeanette schreef:Deze verdachte is dus in Europa geboren .... 1 van de nieuwe Belgen.De verdachte, Abdeslam Salah, is geboren in Brussel.
De politie waarschuwt mensen om op afstand te blijven indien zij de man zien.![]()
Iedere Imaan die haat zaait uitwijzen lijkt mij voorlopig voldoende.
Hadden ze dat 10 jaar eerder gedaan dan was deze man misschien een gewone Belg geworden.
Het leek mij een perfect geslagen slotmaat in een stuk met 3/4-maatsoort, welke trouwens wel vele malen wordt herhaald ("Dal Segno" maar dan wel een korte).Ben schreef:http://www.youtube.com/watch?v=iENzPowBTtULammert de Haan schreef:Ben, mag ik jou iets persoonlijks vragen (puur nieuwsgierigheid moet je maar denken)? Maar die foto onder jouw profiel-informatie: speel je daar voor dirigent? Als dat zo is dan heb jij een goede 'slagtechniek'. Dat ziet er dan echt goed uit!Ik heb zelf jarenlang aan orkestdirectie gedaan, dus heb ik er wel een behoorlijk kijk op mag ik wel zeggen.
Deze vraag speelt trouwens al langere tijd bij mij.
Positie 210
haat-imans eruit mikken ...Mee eensJeanette schreef:Dank voor je steun mooatje, er zijn er weinig hier die vrouwen als mensen met gelijkgerechtigde meningen waarderen.
Onze nieuwe Nederlanders hebben andere problemen dan de pubers van onszelf maar als we één volk willen blijven moeten die haat-imaans geweerd worden.
![]()
Ik ben het volledig met je eens Jeanette. Op het punt van meningsvorming is er wel een groot verschil. Vrouwen zijn meestal fijner besnaard (om in de termen van mijn discussie met Ben te blijven). Dat betekent dat hun meningen dikwijls net iets verfijnder zijn.Jeanette schreef:Dank voor je steun mooatje, er zijn er weinig hier die vrouwen als mensen met gelijkgerechtigde meningen waarderen.
Onze nieuwe Nederlanders hebben andere problemen dan de pubers van onszelf maar als we één volk willen blijven moeten die haat-imaans geweerd worden.
![]()
Wat je schrijft klopt wel.Lammert de Haan schreef:Ik ben het volledig met je eens Jeanette. Op het punt van meningsvorming is er wel een groot verschil. Vrouwen zijn meestal fijner besnaard (om in de termen van mijn discussie met Ben te blijven). Dat betekent dat hun meningen dikwijls net iets verfijnder zijn.Jeanette schreef:Dank voor je steun mooatje, er zijn er weinig hier die vrouwen als mensen met gelijkgerechtigde meningen waarderen.
![]()
Maar wat is de praktijk? Topmanagers in de zakenwereld zijn meestal mannen. Maar wie hebben de beste managerskwaliteiten? Vrouwen. Mannen die dit niet geloven moeten maar eens de volgende proef doen. Vanavond kookt de man. Elk onderdeel van het menu wordt stuk voor stuk bereid. Na afloop van het diner staat het aanrecht tot aan het plafond vol met afwas. Morgenavond kookt de vrouw. Alle bereidingen vinden tegelijk plaats: zij is in een vloek en zucht klaar. Dan volgt de afwas: alleen de voor het eten gebruikte pannen, borden en bestek en ook de afwas is in een vloek en zucht klaar.
En deze managerskwaliteiten zouden zij niet kunnen doortrekken in de zakenwereld? Dat is nauwelijks te geloven. Het zit er gewoon van nature in!
Haha. Die Gardensafari. Ben jij ook een 'ervaringsdeskundige'?Gardensafari schreef:Wat je schrijft klopt wel.Lammert de Haan schreef: Ik ben het volledig met je eens Jeanette. Op het punt van meningsvorming is er wel een groot verschil. Vrouwen zijn meestal fijner besnaard (om in de termen van mijn discussie met Ben te blijven). Dat betekent dat hun meningen dikwijls net iets verfijnder zijn.
Maar wat is de praktijk? Topmanagers in de zakenwereld zijn meestal mannen. Maar wie hebben de beste managerskwaliteiten? Vrouwen. Mannen die dit niet geloven moeten maar eens de volgende proef doen. Vanavond kookt de man. Elk onderdeel van het menu wordt stuk voor stuk bereid. Na afloop van het diner staat het aanrecht tot aan het plafond vol met afwas. Morgenavond kookt de vrouw. Alle bereidingen vinden tegelijk plaats: zij is in een vloek en zucht klaar. Dan volgt de afwas: alleen de voor het eten gebruikte pannen, borden en bestek en ook de afwas is in een vloek en zucht klaar.
En deze managerskwaliteiten zouden zij niet kunnen doortrekken in de zakenwereld? Dat is nauwelijks te geloven. Het zit er gewoon van nature in!
Maar verreweg de meeste topkoks zijn mannen: meer durf om iets nieuws te proberen.Je weet wat de SGP-ers zeggen: "Mannen en vrouwen zijn gelijkwaardig, maar niet gelijk". En daarin hebben ze wat mij betreft best een beetje gelijk.