Ik had gehoopt pas later wat specifieke vragen te stellen maar ik loop een beetje vast qua planning.
Wat al zeker is is dat we op 17-12 aankomen in Bkk en op 1-1 weer teruggaan naar het prachtige Nederland vanuit Bkk :

Ik wil in ieder geval de weekend market in Bkk bezoeken dus we zijn uiterlijk 27-12 terug of blijven tm de 19e in bkk en vertrekken daarna. In Bangkok twijfel ik nog tussen een hotel of airbnb hut bij een bts station.
Laat ik voorop stellen dat we beide gek zijn op Bangkok maar weinig hebben met toeristen/stranden (tenzij beeldschoon) en zonder pakkenverkopers op de boulevards. Pattaya ansich vinden wij niet heel gaaf, nong nooch prachtig. Phuket, erg slecht bevallen de vorige keer. Georganiseerde dagjes met de minivan? Alleen als het moet. We pakken er liever zelf 1 bij VM.
Wat willen we wel? Mooie natuur, weinig farang, en we willen graag een paar activiteiten doen: schieten, wens van de vrouw, koken, in een Jetpack, treinreis, rijstvelden bezoeken en op oudejaarsavond ergens op een leuke plek zitten (rooftop bv)
Hebben jullie tips/ideeën?
Gr,