Verkeer / foutje bedankt
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
Verkeer / foutje bedankt
Sta met de auto als 4e in de rij om rechts af te slaan bij het verkeerslicht
Achtermij een aardige rij auto's
En het duurt daar altijd wat langèr dus eigenlijk niets aan de hand
Totdat een truck geen geduld meer heeft en gewoon alles tegen het verkeer in haalt
1rij voor links af
1 rij voor rechtdoor en 1 voor rechtaf
Iedereen uit tegengestelde richting duikt een kant op / zoekt een goed heenkomen
Maar de automobilist voor mij is het niet eens met de gang van zaken
Toetert en komt uit de auto als de overtredende chauffeur zijn hand met middelvinger omhoog uit het raam steekt
Hij schreeuwt iets tegen de middelvinger, die vervolgens ook uitstapt maar wel met een pistool in zijn handen
Middelvinger begint gewoon op de man voor mij te schieten
Ik ben voor zover mogelijk direct plat gaan liggen op de passagiersstoel toen het geknal begon
Toen het ophield voorzichtig gekeken. Staat man voor mij met een geweer in zijn handen en begint ook gewoon te schieten.
Agent die verkeerslicht daar regelt stond met zijn wapen in zijn handen maar deed niets
Bleek na een zeer angstig moment dat man voor mij agent was en de verkeersagent opeens handboeien te voorschijn toverde en die omdeed bij middelvinger.
Moet hier toch niet gekker worden, heb in Thailand al eens eerder tussen 2 schietende partijen gezeten en ik zie de lol er nog steeds niet van in.
Schaam me eigen er niet voor maar ben met een bruin gekleurde broek naar huis gereden.
Achtermij een aardige rij auto's
En het duurt daar altijd wat langèr dus eigenlijk niets aan de hand
Totdat een truck geen geduld meer heeft en gewoon alles tegen het verkeer in haalt
1rij voor links af
1 rij voor rechtdoor en 1 voor rechtaf
Iedereen uit tegengestelde richting duikt een kant op / zoekt een goed heenkomen
Maar de automobilist voor mij is het niet eens met de gang van zaken
Toetert en komt uit de auto als de overtredende chauffeur zijn hand met middelvinger omhoog uit het raam steekt
Hij schreeuwt iets tegen de middelvinger, die vervolgens ook uitstapt maar wel met een pistool in zijn handen
Middelvinger begint gewoon op de man voor mij te schieten
Ik ben voor zover mogelijk direct plat gaan liggen op de passagiersstoel toen het geknal begon
Toen het ophield voorzichtig gekeken. Staat man voor mij met een geweer in zijn handen en begint ook gewoon te schieten.
Agent die verkeerslicht daar regelt stond met zijn wapen in zijn handen maar deed niets
Bleek na een zeer angstig moment dat man voor mij agent was en de verkeersagent opeens handboeien te voorschijn toverde en die omdeed bij middelvinger.
Moet hier toch niet gekker worden, heb in Thailand al eens eerder tussen 2 schietende partijen gezeten en ik zie de lol er nog steeds niet van in.
Schaam me eigen er niet voor maar ben met een bruin gekleurde broek naar huis gereden.
De wind in je leven kan je niet veranderen, maar hoe je je zeilen zet, bepaal jezelf
leef je leven zo intens als maar mogelijk is, hierna ben je o zo lang dood.
-
- Volwaardig lid
Re: Verkeer / foutje bedankt
Dit is Thailand Harm. Ze zijn gek.
Hoop dat ze middelvinger-l@l jarenlang opbergen.

- RuudThai
- Expat
Ik heb nog wel eens de neiging om te toeteren en/of met de lichten te knipperen als er weer een gek voor mij een domme stunt uithaalt waar hij mij mee in gevaar brengt. Moet ik maar niet doen zegt mijn vrouw want heel veel lui hebben een vuurwapen in hun auto die ze nogal gemakkelijk gebruiken.
Wat dat betreft is het net de VS hier, de schiethandjes zitten nogal los....
Wat dat betreft is het net de VS hier, de schiethandjes zitten nogal los....

-
- Volwaardig lid
Nou Harm, je hebt wat losgemaakt hoor: nog zo'n gek.
http://www.bangkokpost.com/news/general ... age-attack
http://www.bangkokpost.com/news/general ... age-attack
-
- Volwaardig lid
Wij hebben vanmorgen gekeken voor zo'n dashcam hebben ze de ramen gemeten om te zien of het nut had om zo'n ding te plaatsen
Helaas pindakaas de ramen van de auto zijn te donker op de video was bijna niets te zien
Dus geen dashcam voor ons die bewijs kan leveren in het geval van weer een doorgeslagen stress geval
Helaas pindakaas de ramen van de auto zijn te donker op de video was bijna niets te zien
Dus geen dashcam voor ons die bewijs kan leveren in het geval van weer een doorgeslagen stress geval
De wind in je leven kan je niet veranderen, maar hoe je je zeilen zet, bepaal jezelf
-
- Expat
- Contacteer:
Als de ramen te donker zijn voor een dashcam zijn ze ook te donker om 's nachts te rijden.Harm schreef:Wij hebben vanmorgen gekeken voor zo'n dashcam hebben ze de ramen gemeten om te zien of het nut had om zo'n ding te plaatsen
-
- Volwaardig lid
stevenl schreef:Als de ramen te donker zijn voor een dashcam zijn ze ook te donker om 's nachts te rijden.Harm schreef:Wij hebben vanmorgen gekeken voor zo'n dashcam hebben ze de ramen gemeten om te zien of het nut had om zo'n ding te plaatsen
Ben ik helemaal met je eens
Maar die ramen zaten er al in toen we de auto kochten
En om nou al die ramen te gaan veranderen, terwijl het overdag wel lekker is
Oplossing s avonds niet of zo min mogelijk rijden
-
- Volwaardig lid
Heb geen verstand van de montage van die filmlaag maar een vierkante decimeter of twee waar jou dashcam staat moet toch te verwijderen zijn door een pro. ??
Het is voor de rest een extreme situatie je verhaal dat die vrachtwagen chauffeurs vrijwel allemaal een pistool of revolver hebben aan boord was mij wel bekend als info van Thai landers.
Mannen slapen soms ook in die wagen en beschermde slaapplaatsen [Parkeer terrein] bestaan niet in Thailand volgens mij zoals in Nederland.
Dat ze gelijk uit hun dak gaan is wat minder.
Het is voor de rest een extreme situatie je verhaal dat die vrachtwagen chauffeurs vrijwel allemaal een pistool of revolver hebben aan boord was mij wel bekend als info van Thai landers.
Mannen slapen soms ook in die wagen en beschermde slaapplaatsen [Parkeer terrein] bestaan niet in Thailand volgens mij zoals in Nederland.
Dat ze gelijk uit hun dak gaan is wat minder.
De revolutie eet haar eigen kinderen op.
-
- Volwaardig lid
Steven ik wist niet dat een filmlaag was ik dacht dat die getinte ramen zo van de fabriek kwamen
Als je gelijk hebt laat ik er zeker een stukje uithalen zoals jij beschrijft
Als je gelijk hebt laat ik er zeker een stukje uithalen zoals jij beschrijft
-
- Volwaardig lid
Excuus Hua
-
- Volwaardig lid
Een triest ongeval maar ik wijs op de laatste volzin:
http://www.bangkokpost.com/news/general ... ruck-crash
Die had er dus ook een in zijn voertuig. Je gaat naar een crematie met een blaffer in je zak?
http://www.bangkokpost.com/news/general ... ruck-crash
Die had er dus ook een in zijn voertuig. Je gaat naar een crematie met een blaffer in je zak?