Premier Prayut Chan-o-cha heeft aangekondigd, dat de regering een selectieve amnestie voor politieke delinquenten overweegt, als onderdeel van de routekaart van de regering om te komen tot meer nationale eenheid.
Zie voor het volledige bericht:
http://www.bangkokpost.com/news/politic ... nesty-plan
Selectieve amnestie voor politieke delinquenten
Moderator: Loempia
- Lammert de Haan
- Volwaardig lid
Selectieve amnestie voor politieke delinquenten
DISCLAIMER:
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.
-
- Volwaardig lid
Re: Selectieve amnestie voor politieke delinquenten
nationale eenheid
selectieve amnestie
Ik zie niet in hoe dat samen kan gaan. Maar daar ben ik ook een witneus voor....
selectieve amnestie
Ik zie niet in hoe dat samen kan gaan. Maar daar ben ik ook een witneus voor....
- RuudThai
- Expat
Selectieve amnestie : vrijspraak voor alle geelhemden gerelateerde personen.
Nationale eenheid: eenheid onder alle regeringsgezinde partijen en personen.
Vrees ik....
Vrees ik....

- Lammert de Haan
- Volwaardig lid
RuudThai, die vrees deel ik geheel met jou. Sterker nog: ik ben er welhaast van overtuigd. De regering heeft dit ook min of meer al aangekondigd door te spreken over een “selectieve amnestie” (in mijn bericht dan ook vet gedrukt).RuudThai schreef:Selectieve amnestie : vrijspraak voor alle geelhemden gerelateerde personen.
Vrees ik....
Toen ik mijn bericht had geplaatst wou ik de titel van dit topic eigenlijk nog aanpassen door het woord “politieke” tussen aanhalingstekens te plaatsen, maar het was ondertussen al bijna 1 uur in de nacht en had daar toen even geen zin meer in. Maar het zegt wel genoeg. Als je de uitspraken, zelfs nog zeer recent, van de Thaise rechters leest inzake politieke vluchtelingen, dan weet je al hoe de vlag erbij hangt. En komt daar nu ineens verandering in? Ik denk van niet.

DISCLAIMER:
-
- Volwaardig lid
Mag ik even mijmeren over het woordje selectief Lammert.
Spinnen zet ik buiten, muggen sla ik dood.
Krekels, wandelende takken en grasshoppers en nog een paar van dat spul vind ik er reuze interessant uitzien.
Lieve heersbeestjes en vlinders brengen geluk. (denk ik)
Maar als er een enorme donkere wolk aan komt zetten en 'men' roept SPRINKHANEN dan hoop ik dat 'iemand' ze tegenhoud voor ze mijn omgeving hebben kaalgevreten.
Wie goed leest ziet dat ik het alleen maar over selectieve gevoelen heb.

Spinnen zet ik buiten, muggen sla ik dood.
Krekels, wandelende takken en grasshoppers en nog een paar van dat spul vind ik er reuze interessant uitzien.
Lieve heersbeestjes en vlinders brengen geluk. (denk ik)
Maar als er een enorme donkere wolk aan komt zetten en 'men' roept SPRINKHANEN dan hoop ik dat 'iemand' ze tegenhoud voor ze mijn omgeving hebben kaalgevreten.
Wie goed leest ziet dat ik het alleen maar over selectieve gevoelen heb.

- jumbo
- Expat
Heb er een paar woordenboeken op nageslagen, ook online, maar kan nergens selectief=geel shirts vinden
Er staat toch iets anders in het artikel, misschien dat lezen handig is..????
Ik zie nergens een referentie aan een kleur anders dan dat het eerder gebruikte idee nu wordt voorgesteld door een rood shirt leider, je zou je bijna gaan afvragen waarom
Er staat toch iets anders in het artikel, misschien dat lezen handig is..????
Ik zie nergens een referentie aan een kleur anders dan dat het eerder gebruikte idee nu wordt voorgesteld door een rood shirt leider, je zou je bijna gaan afvragen waarom

Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum