We gaan ons apartement in CM opzeggen en leegruimen, de spullen zullen naar familie gaan, net zoals ons motorfietsje, die zal ik erg missen, daar hebben we zoveel leuke ritten mee gemaakt, ik weet nog goed dat toen we hem kochten op de veiling dat er zo'n 2.500 km op de teller stond, daar is in 1,5 jaar zo'n 12.000 km bij gekomen.
Prachtige ritten hebben we gedaan, soms wel 200 km op een dag en dat met een 115 cc'tje die max 85 haald! Zoveel moois gezien met rondtoeren, romantiek en nostalgie, ja ik zal het missen.
Ons apartement in het oude centrum van CM vlak bij de Night Bazaar, ik vond het schitterend, s'morgens uitzicht op de bomen waar allerlei mooie vogeltjes zaten te fluiten in de vroege morgen, de eekhoorns door de bomen roetsten.
Ik of wij samen s'morgen op de scooter sprong om in de early morning market de meest heerlijke gerechten te halen en ik dan altijd een grote bos rode rozen haalde voor mijn meisje (nu mijn vrouw) en wij dat in ons apartmentje zitten op de grond met een een tafeltje met klappootjes de heerlijkste gerechten aten.
Ons kleine apartmentje, met 1 kamer van 4 bij 5 mtr, met een klein badkamertje met wc'tje en een heel klein balkonnetje waar we een wasbak hadden en dan samen de afwas deden, de was op het droogrek hingen en waar Lin in de plantenbakken de mooiste bloemen had gekweekt. (het appartmentje dat total per maand nog geen € 100 koste)
In onze woon/slaapkamer waar we alles deden, elkaar lief hadden, we (soms) heftige discussie's hadden, waar we onze toekomst samen smeden, waar we films keken op onze tv en we muziek luisteren van de plaatsen waar we waren geweest, waar in de hoek naast het bed de mooie Bamboo lamp stond waar ik een afstandbediening op had aangesloten omdat we vaak in slaap vielen met het licht aan en we te moe/lui waren om het bed uit te gaan om het licht uit te doen.
Onze mooie ritten naar Doi Suthep, soms in de vroege morgen als alles nog koel is en fris ruikt, soms in de avond en zelf in de nacht als we nog niet wilden slapen, de rit naar Doi Suthep toe is net zo mooi en leuk als Doi Suthep zelf.
De lol die ik had om met de motor vanaf Doi Suthep op de zwaartekracht weer terug te rijden zonder de motor te starten en wedstrijdje te doen met andere scooters in de afdaling en daarmee wel rekning te houden met Lin dat ik het niet te bont maakte en dan later op mijn 'donder' zou krijgen als grote vent van bijna 1,90 mtr door zo'n klein Aziatisch 'opdondertje' van nog geen 1,55 mtr! Btw wij wonnen altijd de afdaling van de anderen!

Het bezoek aan het park, waar we dan voor 10 Thb een matje huurden en de wat voer kochten voor de vissen en de duiven, we het lekkers wat we meebrachten en daar kochten lekker aten en ik dan stevast wat slaperig werd en met mijn hoofd op haar benen in slaap viel en zij mij dan het hoofd masseerde en rustig liet slapen tot ik weer wakker werd.
En zo kan ik nog hele vele gelukkige, romantische momenten terug halen.
Wij houden ons apartement niet aan, want we zullen er geen gebruik meer van maken doordat we in Nederland leven, dus zodoende gaat alles naar familie die daar plezier van zullen hebben.
Verder zullen we nog het nodige gaan regelen qua papieren en document, als het ons lukt om al die praktische zaken af te ronden binnen afzienbare tijd, dan zullen we nog wat tijd overhouden om te genieten en sommige van de eerder genoemde (en niet benoemde

We werken aan onze toekomst en die is in Nederland, dus zullen we Thailand niet vaak meer bezoeken, in ieder geval niet jaarlijks en ik heb eigenlijk nix met pensioen (duurd nog lang), maar stiekum in gedachten kijk ik daar dan wel naar uit en droom dat ik samen met Lin gecombineerd in Nederland en Thailand mag gaan leven op een eenvoudige manier en nog maar heel lang van elkaar en het leven te genieten.
Genesis