Madonna komt naar Thailand

Thailand gerelateerde nieuws- en krantenartikelen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Lammert de Haan
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Madonna komt naar Thailand

#1 Bericht door Lammert de Haan » woensdag 07 oktober 2015, 10:15

In februari 2016 doet Madonna, the “queen of pop”, Azië aan met shows in Taipei, Bangkok, Tokyo, Hong Kong, Macau, Manilla, Auckland en verschillende stops in Australië.

Dus: grijp je kans. Voor velen zal het zijn een kwestie van: nu of nooit! Dit is een “once-in-a-lifetime experience” volgens de Thaise media. De tickets voor haar concert op 9 februari waren binnen een uur uitverkocht. Daarom is er voor 10 februari een show ingelast in de Impact Arena. De Ticketprijzen variëren van 2,000 baht tot 16,000 baht. Niet echt goedkoop, maar daarvoor heb je ook écht wat. In ieder geval een lege portemonnee als je de duurste ticket koopt!

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Lammert de Haan op woensdag 07 oktober 2015, 10:29, 1 keer totaal gewijzigd.
DISCLAIMER:
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Madonna komt naar Thailand

#2 Bericht door prajak » woensdag 07 oktober 2015, 10:25

Dank. Reken maar dat dit uitverkocht huis wordt en niet alleen voor de fine fleur al zullen die de duurste kaartjes wel kopen.

Mij trekt het niet. Zij is echt mijn smaak muziek niet en trek pas de portemonnee als er een klassieke muziek zanger(es) komt van naam.

Of als Rieu de stap zet naar hier. En met reiskosten en hotel en eten kost Rieu me dan 40 k baht. En een dvd-tje 1.000 baht. Je kent me, ik ben 'zuunig'.... :giggle:

Lammert de Haan
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Madonna komt naar Thailand

#3 Bericht door Lammert de Haan » woensdag 07 oktober 2015, 10:30

prajak schreef:Dank. Reken maar dat dit uitverkocht huis wordt en niet alleen voor de fine fleur al zullen die de duurste kaartjes wel kopen.

Mij trekt het niet. Zij is echt mijn smaak muziek niet en trek pas de portemonnee als er een klassieke muziek zanger(es) komt van naam.

Of als Rieu de stap zet naar hier. En met reiskosten en hotel en eten kost Rieu me dan 40 k baht. En een dvd-tje 1.000 baht. Je kent me, ik ben 'zuunig'.... :giggle:
Ik heb nog een leuke foto toegevoegd. :giggle:
DISCLAIMER:
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”