Foei, wat lekker slecht

Thailand gerelateerde nieuws- en krantenartikelen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Foei, wat lekker slecht

#1 Bericht door prajak » woensdag 23 september 2015, 04:43

Uit met de mooie juffen op TV?

Ik vind ‘Meid, laat zien wat je in huis hebt’ en ‘Boy, toon je sixpack’ want op strand en in de sportschool zie je dat ook.

Maar dat is tegen het zere been van de Cultuurminister die dat schadelijk vindt, on-Thais en voor de kinderen slecht. Ook het stereotype dat de vrouw slank is en de man aan de gewichten trekt bevalt de hotemetoten niet. En zij zijn toch degenen die waken over onze geestelijke gezondheid. Niet?

Wat zegt ie nou? Hij ziet ZELFS schaars geklede dames kunstmest promoten. Ja, en dan? Mogen ze alleen met aanrecht en strijkbout op TV, en de mannen met een stoere boormachine?

Ik zie dagelijks een TV-reklame waarin een gewichten-trekkende beer van een vent zijn spieren laat rollen en de slanke maar vlot gebekte bediende zegt ‘Verrek, heb je buikpijn?’ Waarna meneer met een flesje kruidenthee naar huis gaat hopende dat het hem niet dun door de broek zal lopen ....

In een land waarin je bijna geen massagetent meer binnen kunt zonder dat dame, heer of derde geslacht je een vlot handje aanbiedt, of meer, verwacht je toch een open visie.

Weblink:

http://www.bangkokpost.com/news/politic ... tv-adverts
Laatst gewijzigd door prajak op woensdag 23 september 2015, 06:47, 2 keer totaal gewijzigd.

Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

Re: Foei, wat lekker slecht

#2 Bericht door Gardensafari » woensdag 23 september 2015, 06:14

In dit opzicht doet Thailand wel eens denken aan Amerika.
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”