Dr Willem Waterpomptang en de gestolen diamant

Thailand gerelateerde nieuws- en krantenartikelen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#1 Bericht door prajak » zondag 13 september 2015, 15:54

Je moet maar ondeugend zijn en een diamant stelen!

Dat overkwam een stel Chinese deugnieten dat op een tentoonstelling in Bangkok een diamant wist te stelen, zes karaat en waard 10 miljoen baht ofwel 250.000 euro.

Geen idee hoe groot zo’n ding is maar Mevrouw Jiang wist hem door de strot te krijgen en dacht er mee weg te komen.

Helaas, er is een mooie film van het stelen gemaakt en mevrouw kon op de luchthaven worden gepakt en voor haar vonden ze een leuke cel plus een doosje Dulcolax en voor wie dat niet weet, daarvan ga je gigantisch poepen.... Racekak, zegt men wel eens. Het loopt je dun door de broek hoor!

Maar wat er ook kwam uit haar poeperd, ik bespaar je de details, geen diamant!

En Mevrouw Jiang werd moe van al dat poepen, zal ook een rood en gevoelig achterste hebben gekregen, dus men besloot dr Willem Waterpomptang in te schakelen en die kon met een ‘plier’, inderdaad, een combinatietang, het ding te pakken krijgen.

Het ding ligt nu, netjes gepoetst denk ik, te wachten op de eigenaar. En mevrouw Jiang en haar boze kameraad krijgen een mooie cel in de bak....

Op hun poeperd gegaan. Allebei!

http://www.bangkokpost.com/news/crime/6 ... ft-suspect

Ik verwacht dat deze link niet lang vrijelijk in te zien is; daar moet je dan abonnee voor zijn.

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”