Elst99, jij hebt het over de AOW en niet over toeslagen. Kun je ook aangeven waarom de SVB voor jou een uitzondering maakt? En ben jij zo maar akkoord gegaan met deze uitzonderingspositie.elst99 schreef:Nee Lammert het is zelfs zo dat je het moet aanvragen om langer dan 6 maanden met vakantie te gaan, je draait om de hete brei heen je weet het gewoon niet en geeft linken die hier helemaal niet overgaan.
Op welke link is jouw uitzonderingspositie gebaseerd? Lees ook eens de reacties van Printen44, hanshu en Ruud Thai over AOW en korten. Allemaal berichten waar ik niets aan toe te voegen heb.
Of zullen we het antwoord van Henk Korat afwachten op een vraag van mij hoeveel hij dan wel gekort wordt op z'n AOW. Ik weet dat je in hem alle vertrouwen hebt.
Of zou dat antwoord er nooit komen? Zou zomaar kunnen.

Nogmaals mijn aanbod: iedereen die gekort wordt op z'n AOW-uitkering kan een beroep doen op mij voor het schrijven van een bezwaarschrift tegen 10% van de gerealiseerde nabetaling en ik loop binnen de kortste keren binnen. Dus niet ..... want niemand wordt gekort.

Wijziging: De wijziging betrof het 2x gebruiken van het woord "in" in één zin. En dat vond ik slordig van mezelf!