Huurmoordenaars

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
printen44
Expat
Expat

Huurmoordenaars

#1 Bericht door printen44 » zondag 23 augustus 2015, 03:53

Thailand is een gewelddadig land. Dat is al een tijdje bekend. Voor een paar duizend baht kan je een huurmoordenaar inhuren om een vete namens jou te beslechten. Hoe hoger het slachtoffer in de maatschappij staat, hoe duurder die huurmoordenaar wordt.

Bij de politie is een lijst van 100 huurmoordenaars bekend. Er zijn er meer, maar er zijn er honderd bekend bij de politie. Maar zelden wordt zo'n huurmoordenaar opgepakt. Tenminste ik lees er weinig over.

Per 100.000 inwoners worden er per jaar 3.48 mensen in Thailand vermoord. Drie maal zoveel als buurland Cambodja en ongeveer net zoveel als in de VS.

En de Thais zijn ook gek op vuurwapens. Er zijn er ruim 10 miljoen geregistreerd in Thailand, maar er zijn er nog miljoenen ongeregistreerd in omloop.

Maar wat zorgelijk is dat in het verleden buitenlanders zelden het slachtoffer werden van roofovervallen, gewelddadige aanvallen, maar er is een trend dat in de grote toeristische steden, buitenlanders vaker het slachtoffer worden van gewelddadige misdrijven.

Dus als je een rivaal in de liefde heb, je gezichtsverlies heb verloren, een zakenconflict wil oplossen, de huurmoordenaar staat paraat voor je. Wel goed onderhandelen over de prijs.

Hua Thale
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Huurmoordenaars

#2 Bericht door Hua Thale » zondag 23 augustus 2015, 04:30

Ja de 'lijst' vele jaren terug circuleerde die al op het internet met Thaise lieden die naast hun regulieren baantje nog wat hand en spandiensten verleende.
Veelal zonder telefoolijst want men wilde graag weten waar deze lieden verbleven omdat men ze wilde 'opbergen'.
Paar duizend Baht is wel een beetje aan de lage kant heb ik mij laten vertellen.
Mischien een 'klein' auto ongelukje zodat men [later] weet dat je eerst eens moet nadenken voor dat je je snuit een douw geeft.
Voor de rest maaar zonder woorden.

Het 'echte' werk kost wat meer nogmaals heb ik mij laten vertellen.

Hier een internationaal site met de nodige aanbiedingen op dat gebied. killer
Men begint met enige uitleg of het nu werkelijk wel zo gemeen is.
Er valt voor veel punten wat te zeggen.
P.s. diegene die een parttime baantje zoeken en het leven in het algemeen wat minder gevoelig bekijken hebben carriere kansen op deze site.[Onderaan]

:giggle:
Laatst gewijzigd door Hua Thale op zondag 23 augustus 2015, 06:26, 1 keer totaal gewijzigd.
De revolutie eet haar eigen kinderen op.

Hua Thale
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Huurmoordenaars

#3 Bericht door Hua Thale » zondag 23 augustus 2015, 04:55

Heb nog een gedeelte kunnen vinden.
Als je zwager er bij staat of die aardige buurman of lieden die regelmatig even langs komen blijven glimlachen.

Afbeelding
De revolutie eet haar eigen kinderen op.

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”