Voor de opening al ingestort

Thailand gerelateerde nieuws- en krantenartikelen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Bericht
Auteur
nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid

Re: Voor de opening al ingestort

#31 Bericht door nbreeker » zondag 26 juli 2015, 02:53

ron schreef:Campo Allegro..........tja,dat was me wat.... :P
Hoeren uit alle landen van Zuid-Amerika,waren daar verenigd.........
Veelal uit Colombia en Venezuela..........

Allemaal van horen zeggen :angel: ,aangezien ik alleen in het zeemanshuis kwam,en T-shirts en boxershorts kocht van "Froot of the Loom".. :worshippy:
Tja,toen al zo,n brave jongen............

Buenaventura in Colombia,was een ander verhaal.......... :crazy:
Hadden ze geen last van metaalmoeheid.......
Ja Ja brave jongen ik geloof er geen barst van,het is trouwens "Fruit of the Loom" als je dat al niet meer weet zal je wel weinig T-shirts van dat merk hebben gekocht.Volgens mij waren er wel condooms bij die naam,dus ik denk dat je daar mee in de war ben.
Groetjes.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid

#32 Bericht door nbreeker » zondag 26 juli 2015, 03:00

Ashakorat schreef:Als ik dit zo allemaal lees ben ik ergens wel een beetje blij dat ik toen ben afgekeurd :crazy:
Nu Han ik ben blij dat ik er in geweest ben,maar ook blij dat ik er op tijd weer ben uitgegaan zoals al vaak gezegt heb ik er mijn handen leren gebruiken maar het profijt daarvan heb ik buiten de marine ondervonden.Door mijn vak heb ik altijd gevaren en voer ik niet zat ik op school en heb zowel op motorschepen gevaren als met stoom,stoombedrijf is heel bewerkelijk maar een prachtige techniek.Daar kan een motorschip niet tegen op die motor start je en brengt je van A naar B en maakt voor de rest alleen maar lawaai.Doods bedrijf.

Tegenwoordig is alles gasturbines ook geen bal aan,als dat eenmaal loopt dan loopt het slaapverwekkend.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#33 Bericht door ron » zondag 26 juli 2015, 04:38

nbreeker schreef:
ron schreef:Campo Allegro..........tja,dat was me wat.... :P
Hoeren uit alle landen van Zuid-Amerika,waren daar verenigd.........
Veelal uit Colombia en Venezuela..........

Allemaal van horen zeggen :angel: ,aangezien ik alleen in het zeemanshuis kwam,en T-shirts en boxershorts kocht van "Froot of the Loom".. :worshippy:
Tja,toen al zo,n brave jongen............

Buenaventura in Colombia,was een ander verhaal.......... :crazy:
Hadden ze geen last van metaalmoeheid.......
Ja Ja brave jongen ik geloof er geen barst van,het is trouwens "Fruit of the Loom" als je dat al niet meer weet zal je wel weinig T-shirts van dat merk hebben gekocht.Volgens mij waren er wel condooms bij die naam,dus ik denk dat je daar mee in de war ben.
Groetjes.
Ja,natuurlijk Nick...........was even abuis door het enthousiasme,denkend aan de vaartijd van weleer......... :thumbsup:

Afbeelding
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

#34 Bericht door Gardensafari » zondag 26 juli 2015, 07:30

Bean schreef:Zit ik in een keer van het Thailand forum op Het SOA forum :crazy:
Maar dan wel van 40 jaar geleden.
Begon elke bijdrage toen niet met "lieve Candy"?
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

Hua Thale
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#35 Bericht door Hua Thale » zondag 26 juli 2015, 07:36

Volgens mij 'Lieve Mona'

Afbeelding
De revolutie eet haar eigen kinderen op.

j.b
Expat
Expat

#36 Bericht door j.b » zondag 26 juli 2015, 07:59

Hua Thale schreef:Volgens mij 'Lieve Mona'

Afbeelding

Lieve Mona mijn man heeft na 10 jaar opgebiecht dat hij meer voor mannen voelt .

Moet ik hem nu de rug toekeren ??
Laatst gewijzigd door j.b op zondag 26 juli 2015, 09:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Herbergier
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#37 Bericht door Herbergier » zondag 26 juli 2015, 08:04

Het was ook zo dat als bleek dat je na het op de dot gaan, je tampeloeres bij de peukeninspectie (lullenparade) een Chinese hangklok (druiper) had, platjes had of sief (syfilis) was, dan was je zuur (besmet met een soa), was het einde aftrap en lag er voor jou geen sloep naar de wal klaar, dus werd je diensttijd verlengd.
Alles van waarde is weerloos.

nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid

#38 Bericht door nbreeker » zondag 26 juli 2015, 08:16

Herbergier schreef:Het was ook zo dat als bleek dat je na het op de dot gaan, je tampeloeres bij de peukeninspectie (lullenparade) een Chinese hangklok (druiper) had, platjes had of sief (syfilis) was, dan was je zuur (besmet met een soa), was het einde aftrap en lag er voor jou geen sloep naar de wal klaar, dus werd je diensttijd verlengd.
ok mannen mooi geweest,we houden het leuk het wordt nu steeds grover en dat was niet de bedoeling.

Mahatma Gandhi.

Rens
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#39 Bericht door Rens » zondag 26 juli 2015, 08:22

Einde baksgewijs !

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#40 Bericht door ron » zondag 26 juli 2015, 10:13

Terug naar de brug mannen.......... :thumbsup:

Afbeelding

Een brug te ver............

Afbeelding
"Zij die dansen
door hen

Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

#41 Bericht door Gardensafari » maandag 03 augustus 2015, 22:16

Die brug in Thailand was tenminste al klaar.
In Nederland dondert de zaak al om nog voor het klaar is.
Slik al je kritiek op "de Thaise slag" maar weer in, in Nederland weten we dat ruimschoots te overtreffen:

http://jeugdjournaal.nl/item/829167-gro ... lphen.html
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#42 Bericht door Jeanette » maandag 03 augustus 2015, 22:18

Ja .... dat is op 10 km afstand van onze woonplaats gebeurd vanmiddag.

:(

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#43 Bericht door ron » dinsdag 04 augustus 2015, 02:06

Is een ongeluk dan vergelijkbaar,met constructiefouten...........? :Whistle:

Afbeelding

Drie personen als verdachte aangemerkt bij ongeluk Alphen

Drie personen zijn als verdachten aangemerkt in verband met het ongeluk in Alphen aan den Rijn van maandagmiddag, waarbij twee bouwkranen en een brugdeel omvielen en een aantal gebouwen verwoestten.

Dat zei hoofdofficier van justitie Kitty Nooy van het Openbaar Ministerie (OM) in Den Haag maandagavond tijdens een persconferentie op het gemeentehuis van Alphen aan den Rijn.

De verdachten hebben deze status gekregen, vooral omdat zij dan zwijgrecht hebben en recht op een advocaat. ''Het is nog veel te vroeg om te zeggen of er strafbare feiten zijn gepleegd'', aldus Nooy.

Zeker vier huizen en twee winkels aan de Hooftstraat zijn zwaar beschadigd geraakt. Het instortingsgevaar in de getroffen panden is groot. Voor zover bekend is één man gewond geraakt. Hij werd onder het puin vandaan gehaald en had last van zijn heup.

De zoektocht naar andere mogelijke slachtoffers werd maandagavond om 23.00 uur gestopt. Er werden geen slachtoffers meer gevonden er is ook niemand vermist.

Volgens de woordvoerder van het team is er "een goede uitgebreide zoektocht geweest, met alle vijf de honden." De verwoeste panden zijn nu vrijgegeven om te worden opgeruimd.

"Ondanks dat we het nauwelijks hebben durven geloven toen we de beelden zagen, lijkt de conclusie op dit moment te zijn dat er geen slachtoffers en gewonden zijn. Dat betekent niet dat we klaar zijn," aldus burgemeester Liesbeth Spies.

"Er is veel materiele schade, leed en ongemak omdat een aantal mensen niet naar huis kan of getuige zijn geweest van dit vreselijke ongeval. De komende dagen is er nog veel werk te verzetten."

Een deel van de bewoners van het gebied waar de bouwkranen en het brugdeel omvielen kunnen maandagavond terug naar huis, maar sommige inwoners moeten elders onderdak vinden.

Voor wie dat niet kan, heeft de gemeente noodopvang geregeld, zei de burgemeester. Zestig mensen hebben zich bij een opvanglocatie gemeld, aldus de gemeente.

Het gebied rond het ongeval is afgezet, daar geldt een noodverordening. Volgens een woordvoerder van de politie worden "ongewenste mensen" geweerd uit het gebied. Bewoners van de wijk kunnen met een geldig legitimatiebewijs wel naar binnen.

De drie verdachten meldden zich maandagmiddag zelf bij de politie, aldus Nooy. "Zij wilden hun verhaal vertellen." Het OM is een strafrechtelijk onderzoek begonnen, samen met de inspectie Sociale Zaken en Werkgelegenheid, de voormalige Arbeidsinspectie.

Mogelijk is de arbeidsomstandighedenwet overtreden en het kan ook zijn dat er sprake blijkt te zijn van lichamelijk letsel door schuld.

Renovatie

De gemeente besloot in 2013 dat de Koningin Julianabrug moet worden gerenoveerd. Het bewegende deel was aan vervanging toe.

De werkzaamheden zijn in april van dit jaar gestart en zijn inmiddels in de afrondende fase. Maandag is begonnen met de bevestiging van de gerenoveerde brug. Eind augustus zou de brug weer gereed zijn voor gebruik.
"Zij die dansen
door hen

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#44 Bericht door ron » dinsdag 04 augustus 2015, 02:55

Ongelukken zijn er trouwens zat met bruggen...........,maar ook constuctiefoutjes......
Dat is dus wel een verschil....m.i. :thumbsup:

Afbeelding
Ongeluk.......

Afbeelding
Vrachtwagen zakt door brug in China........constructiefoutje

Afbeelding
Het instorten van een brug over de Missippi.........foutje...

Afbeelding
Een Japanse ingenieur die een fout maakte tijdens de bouw van een brug in Turkije, heeft zelfmoord gepleegd. Dat melden Turkse media.
"Zij die dansen
door hen

Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

#45 Bericht door Gardensafari » dinsdag 04 augustus 2015, 05:20

Of het een ongeluk was, of een fout, weten we nog niet.
Knor, knor,

Hans

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”