Jij krijgt geen aow meer want in principe ben jij dus dood.hanshu schreef:Gekoppeld aan levensverwachting? Mijn levensverwachting was 59 jaar volgens de statistieken en dat was ik vorig jaar.
Mag ik nu eerder met de AOW?

Moderator: Loempia
Jij krijgt geen aow meer want in principe ben jij dus dood.hanshu schreef:Gekoppeld aan levensverwachting? Mijn levensverwachting was 59 jaar volgens de statistieken en dat was ik vorig jaar.
Nee hoor...ik leef nog. Statistieken zeggen niet alles.Ashakorat schreef:Jij krijgt geen aow meer want in principe ben jij dus dood.hanshu schreef:Gekoppeld aan levensverwachting? Mijn levensverwachting was 59 jaar volgens de statistieken en dat was ik vorig jaar.
Allen de belastingkant is scherp, de andere kant is bot, kun je niks meehanshu schreef:Nee hoor...ik leef nog. Statistieken zeggen niet alles.Ashakorat schreef:Jij krijgt geen aow meer want in principe ben jij dus dood.hanshu schreef:Gekoppeld aan levensverwachting? Mijn levensverwachting was 59 jaar volgens de statistieken en dat was ik vorig jaar.
Maar een koppeling aan de levens verwachting (lees: verwachting) betekend bij mij toch een vervroeging?
Of snijd het mes maar aan 1 kant?