Ik heb uit de nieuwsdiensten begrepen dat er een levendige handel is ontstaan in amuletten die ooit, tot de jaren 60 en 70 terug, door deze monnik zijn gezegend. Men kent daar bijzondere krachten aan toe.
Lees bedragen die de 100.000 baht te boven gaan voor iets waar ik helemaal niets in zie. Maar daar ben ik heiden voor.
Luang Phor Koon dies at age of 91
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
- RuudThai
- Expat
Re: Luang Phor Koon dies at age of 91
Van het Zen-boeddhisme nu naar het Meow-boeddhisme?

-
- Standaard Lid
Ik heb begrepen dat ook voor nummerplaten met "geluksnummers" fortuinen voor worden neergeteld dat ze zelfs geveild worden. Hetzelfde met telefoonnummers, lotterynummers, niet in onevenmaanden met een bouwproject beginnen, enz enz. Daar ken men ook bijzondere krachten aan toeprajak schreef:Ik heb uit de nieuwsdiensten begrepen dat er een levendige handel is ontstaan in amuletten die ooit, tot de jaren 60 en 70 terug, door deze monnik zijn gezegend. Men kent daar bijzondere krachten aan toe.
Lees bedragen die de 100.000 baht te boven gaan voor iets waar ik helemaal niets in zie. Maar daar ben ik heiden voor.

Een politicus praat veel meer dan ik, maar zegt minder
.
Groet
.
Groet
-
- Volwaardig lid
Waves of people flock to pay last respect to Luang Phor Koon tonight.
May 23, 2015
Waves of several hundred thousands of people and followers from all walks of life continued to Khon Khen University's Kanjanapisek
auditorium to pay the last respect to the revered abbot Luang Phor Koon Parisutho today before his body will be put in a specially designed
container to embalm and handed over to the university's Faculty of Medicine for medical research tomorrow.
Bron englishnews
May 23, 2015
Waves of several hundred thousands of people and followers from all walks of life continued to Khon Khen University's Kanjanapisek
auditorium to pay the last respect to the revered abbot Luang Phor Koon Parisutho today before his body will be put in a specially designed
container to embalm and handed over to the university's Faculty of Medicine for medical research tomorrow.
Bron englishnews
De revolutie eet haar eigen kinderen op.