Pong, op het nummerbord staat onder het nummer in kleinere letters de provincie van afgifte dus als je dat weet dan weet je ook meteen waar je moet informeren.pong schreef:Alle kentekens zijn apart per chiangwat=provincie. Er kunnen dus in principe wel 77 dezelfde kentekens zijn op 77 auto's. Bvb kok-koh-1234. Wat dus ook inhoudt dat je zonder de chiangwat te kennen (en dat hoeft niet perse die te zijn van waar een ongeluk plaatsvond) er niet achter komt. En dat het dus per ch.wat bij het land-office wordt bijgehouden.
Hier in BKK zijn ze al door alle letters heen en komen er nu cijfers ook voor-1-2-3.
Kenteken achterhalen in Thailand
Moderator: Loempia
- RuudThai
- Expat
Re: Kenteken achterhalen in Thailand
-
- Volwaardig lid
Vraagsteller heeft een foto met het kenteken. Lijkt me sterk dat de provincienaam niet te lezen is. Maar hij kan via forums op naam zoeken en dat zal best wel sneller gaan. Zoveel Noren wonen er niet in Thailand, althans minder dan Nederlanders.
-
- Volwaardig lid
Vraagsteller is ook al een week stil. Dus, zoals ze hier zeggen, Mu Tub ( Mae Loe ). 

-
- komt net kijken
Sorry dat ik zo lang niet geantwoord heb. Maar was druk bezig mijn vriendin te verzorgen. Ik wil iedereen bedanken voor de reacties. Inderdaad ik kan niet alles vertellen. is nogal gevoelig. Ik heb echt alles geprobeerd maar geen resultaat. Haar zoon wil schijnbaar niet gevonden worden. Maar het blijft zijn moeder. Dat hij mij niet accepteert als zijn moeders nieuwe relatie is ok, maar ze heeft verder niemand die voor haar zorgt. Na de scheiding van haar ex is ze met haar zoon naar Spanje vertrokken. Heeft ruim 100.000 euro geinvesteerd in zijn huis, dat hij tijdens vakantie van zijn moeder verkocht heeft en met het geld naar thailand vertrokken is. Dat geld is ze kwijt , maar ok, dat hij zich niet meer om zijn moeder bekommert vind ik verschrikkelijk. Ik zou hem dit graag schrijven maar hij heeft iedereen en alles geblokkeert. Hoop dat als ik hem kan schrijven hoe slecht het nu gaat , hij alsnog tot bezinning komt. Maar ik betwijfel het. Hij wil ook geen contact met zijn zoon uit een eerdere relatie. Zijn zoon is 14 jaar en mist zijn vader. Maar hij heeft alle schepen achter zich verbrand. Is getrouwd met een Thaise die 20 jaar jonger is en heeft een kind bij haar. Plaats foto,s op facebook hoe goed hij het heeft . Ja natuurlijk van 350.000 euro kun je riant leven in Thailand.
Heb de moed bijna opgegeven om zijn adres te achterhalen. Kenteken is NP 5290 ? de letters zijn in Thais
Heb de moed bijna opgegeven om zijn adres te achterhalen. Kenteken is NP 5290 ? de letters zijn in Thais
-
- Volwaardig lid
Kun je de foto scannen dan lezen wij de provincie en het kenteken wel voor je.
Ik zend je in een PB mijn prive email, scan de foto daar naar toe, en dan vertel ik je de provincie wel als dat leesbaar is. En anders kan mijn vrouw dat wel ontcijferen, die heeft aan 2 letters genoeg als ik dat niet kan.
Ik zend je in een PB mijn prive email, scan de foto daar naar toe, en dan vertel ik je de provincie wel als dat leesbaar is. En anders kan mijn vrouw dat wel ontcijferen, die heeft aan 2 letters genoeg als ik dat niet kan.
-
- komt net kijken
Dank jullie allemaal voor jullie support.
groetjes Jacob
groetjes Jacob
-
- Volwaardig lid
Emails naar je onderweg. Succes.
-
- komt net kijken
Iedereen hartelijk bedankt voor de reacties met name erik die het kenteken voor mij ontcijferd heeft.
Helaas ben ik er nog niet in geslaagd om de zoon,s adres te achterhalen. Heb alle adviezen geprobeerd, maar zonder succes.
Moet gewoon eens kijken of ik iemand kan vinden die connecties met de politie heeft en zo eventueel tegen vergoeding aan de hand van het kenteken het adres kan achterhalen.
In ieder geval iedereen bedankt
Jacob
Helaas ben ik er nog niet in geslaagd om de zoon,s adres te achterhalen. Heb alle adviezen geprobeerd, maar zonder succes.
Moet gewoon eens kijken of ik iemand kan vinden die connecties met de politie heeft en zo eventueel tegen vergoeding aan de hand van het kenteken het adres kan achterhalen.
In ieder geval iedereen bedankt
Jacob
- Ben
- Expat
Eerst maar een uitzoeken op wiens naam de auto staat .
Alle schepen verbrand wil niet zeggen dat iemand onder zijn verantwoordelijkheid uit komt
Verder zal hij ergens ingeschreven moeten staan , dat wil net zeggen dat hij daar ook woont of verblijft .
Genoeg Robin Hoods in Thailand .
Maar goed als je weet dat hij alles blokeerd ,moet er ook een naam zijn .
Alle schepen verbrand wil niet zeggen dat iemand onder zijn verantwoordelijkheid uit komt
Verder zal hij ergens ingeschreven moeten staan , dat wil net zeggen dat hij daar ook woont of verblijft .
Genoeg Robin Hoods in Thailand .
Maar goed als je weet dat hij alles blokeerd ,moet er ook een naam zijn .