Afgezette ex-premier Yingluck vervolgd

Thailand gerelateerde nieuws- en krantenartikelen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
pong
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Afgezette ex-premier Yingluck vervolgd

#16 Bericht door pong » woensdag 11 maart 2015, 09:39

Andere Thaise spotprent:
de gezusters YL=die met het haar als ijsmuts en YW=Yaowapa, ofwel het vette varken, maar ook erg goed in het verdelen van rood geld, bieden tegen elkaar op:
5 jaar terug: YL: grote broer Sin (die nu in de zandbakken van Dubai speelt, ik moet daar binnenkort nog overstappen) houdt van mij: ik mag PM worden@! YW kijkt zuur.
5 dagen terug(plus de tijd sinds drukken): YW: grote broer Sin houdt het meest van mij: hij maakt mij geen PM@!
Dit nadat YL in de strubbles van het rijstafkoopschandaal was beland. En gemeen dat ze deden: ze weten dat al die sjinezen hoogst bijgelovig zijn: ze deden de aanschrijving op Chin. New Year-dat betekent dus ONgeluk het hele jaar. En nog zo wat meer van die vervelende zaken als je daar gevoelig voor bent.
Hou zou die dame met het haar altijd als ijsmutsje gekapt zich nou toch voelen over hoe grote broer haar in de troubles heeft doen belanden? Of zint ze al op een wegvertrek ri. USA? of zou ze het eigenlijk wel snappen? of hoe ze door de rode kameraden die allemaal rijstschuren te huur hebben zo is besodemieterd?

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”