Behalve een nieuwe kaart aanvragen schoonde ik meteen de rekening op. Het adres werd veranderd, de telefoonnummer ook en binnen 15 minuten had ik een nieuwe kaart en was de rekening overgeschreven naar de "Central Plaza Airport Branche". Ik had de rekening die in het kantoor van Ngao stond, nooit veranderd naar een kantoor in Chiang Mai. De bankkaart werd getest en die deed het prima. Ik kan weer geld pinnen met mijn Thaise bankkaart.
Verder was het warm. Volgens de weersverwachting wordt het de komende dagen 40 graden. Ik hoef niets te doen om te vermageren. Ik transpireer wel het overtollige vet eruit.

Mijn broer en ik gingen uit vissen in Bo San. Daar is een visvijver waar je grote vissen kan vangen. Het zijn broertjes van de "Great Mekong Catfish" en de grootste vis die in die visvijver rondzwemt is 80 kilo zwaar. Althans, dat is wat men verteld. Het kan ook visserslatijn zijn.
Mijn schoonzus ging ook mee om lekker in de zon in een ligstoel te genieten. Broer en ik huurde twee hengels met alles erop en eraan. Het aas krijg je gratis mee. En dat aas bestaat uit in ontbinding zijnde brood. Het ruikt zuur. Maar de vissen zijn er dol op.
Mario, mijn broer haalde 3 vissen uit het water en ik wilde niet achterblijven en haalde ook drie vissen op het droge. En ik had de zwaarste vis. Ongeveer 13 kilo. Een leuk dagje vissen. Hier de foto's:

Het was zwaar werken om een vis binnen te halen.

Maar de gevangen vis was de moeite waard van dat zware werk.

Dit was de grootste vis die ik die dag gevangen had.

Mario was ook goed bezig. De hengel heeft het ook zwaar.

En ook zijn harde werken werd beloond. Een mooie vis.