Dat zal hier wel verrekend zijn Elst..wel in 7 termijnen te betalen....leuker kunnen we het niet maken.elst99 schreef:Afvalstoffenheffing ja dat klopt maar, dan nog extra voor leging containers hier.
Heel goedkoop eten
Moderator: Loempia
Re: Heel goedkoop eten
-
- Volwaardig lid
Ruud reken je niet rijk met je vrouw in een massagesalon! Geloof niet alles! Mensen die een massage willen en geld hebben gaan naar een wellness en niet naar een Thaise massage salon! Die hebben 'vaak' andere klanten.
Als je je huis verkoopt en je houdt nog wat over? Moet je je hier opnieuw settelen en ook weer meer belasting en zorgkosten,huur minimaal 700€ is normaal en met alle aanverwante kosten die je nu niet hebt, verzeker ik je dat het geen vetsoppen is.
Of er dan nog geld overblijft om Thailand te bezoeken?
Als je je huis verkoopt en je houdt nog wat over? Moet je je hier opnieuw settelen en ook weer meer belasting en zorgkosten,huur minimaal 700€ is normaal en met alle aanverwante kosten die je nu niet hebt, verzeker ik je dat het geen vetsoppen is.
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!
-
- Volwaardig lid
Hansu dat zit in je woz de afvalstoffenheffing, daarnaast nog per leging van container hier! Ook logisch
Dat is in het leven geroepen om zo min mogelijk afval te leveren!
Hier in Elst is plastic, papier, luiers, blik, bruin glas, groen glas, blank glas, batterijen en schuimrubber, oud ijzer, tuinafval gescheiden.
Tel uit je winst.
Dat is in het leven geroepen om zo min mogelijk afval te leveren!
Hier in Elst is plastic, papier, luiers, blik, bruin glas, groen glas, blank glas, batterijen en schuimrubber, oud ijzer, tuinafval gescheiden.
Tel uit je winst.
Hier niet Elst...maar maakt allemaal niks uit, voor mijn kleine appartement (100m2) betaal ik een kleine 1000.-/jr aan gemeente belastingen.

-
- Volwaardig lid
Ik blijf hier. Dat is me nu helemaal duidelijk.
Je moet daar onderhand al een toppie baan hebben of bankier of voetballer zijn om rond te kunnen komen......

-
- Volwaardig lid
Er is echt wel veel verborgen armoe! Men loopt er niet mee te koop, maar het bestaat echt!
Wat zeiden ze ook weer Nederland een van de rijkste landen? Zou ik de rest wel eens willen zien!
Wat zeiden ze ook weer Nederland een van de rijkste landen? Zou ik de rest wel eens willen zien!
Je moet beide werken/inkomen hebben....dan gaat het net.prajak schreef:Ik blijf hier. Dat is me nu helemaal duidelijk.Je moet daar onderhand al een toppie baan hebben of bankier of voetballer zijn om rond te kunnen komen......
-
- Standaard Lid
Met een septictank kan je die 2800 baht ook nog in je zak houden.prajak schreef:Duur of niet, ik blijf hier.
Als ik kijk wat je in Nederland betaalt aan doortrekgelden omdat je een plas doet; hier betaal ik daarvoor helemaal niks of ik moet die 4 x per jaar 700 baht voor de str@ntzuiger tellen. Dan kom ik op, o jee, wat doet de neuro, zeg 6 neuro en centen per maand.
- serpay
- Volwaardig lid
Ruud reken je niet rijk met je vrouw in een massagesalon! Geloof niet alles! Mensen die een massage willen en geld hebben gaan naar een wellness en niet naar een Thaise massage salon! Die hebben 'vaak' andere klanten.
misschien in elst maar hier in kleve zeker niet.
de vaste klanten waaronder een paar uit Nederland komen wel degelijk voor een thaise massage en niet voor iets wat jij denkt of denkt te weten.
maar goed hier is het geen Nederland waar alles meteen in een hokje geplaatst wordt.
de vaste klanten waaronder een paar uit Nederland komen wel degelijk voor een thaise massage en niet voor iets wat jij denkt of denkt te weten.
maar goed hier is het geen Nederland waar alles meteen in een hokje geplaatst wordt.
Alfisti rebeli
-
- Volwaardig lid
De laatste keer dat wij in Nederland massage's hadden was met acupunctuur samen bij een Chinese toko.
Dat was +/- €15,- per keer pp, de rest betaalde de zorgverzekering.
We zijn vorig jaar in het Savarin hotel gemasseerd en dat was 3 x niks, een hooghartig soort van invetten.

Dat was +/- €15,- per keer pp, de rest betaalde de zorgverzekering.

We zijn vorig jaar in het Savarin hotel gemasseerd en dat was 3 x niks, een hooghartig soort van invetten.

-
- Volwaardig lid
De vrijheden die men heeft en het normaal gevonden worden in Thailand op sexgebied, heeft in Het Calvinistische Nederland die indruk bij velen achtergelaten, van dat imago komen ze moeilijk af.
-
- Volwaardig lid
Dan spreek ik je toch even tegen Elst wat betreft de massage ....Er zijn meer mensen dan jij blijkbaar denkt die wel voor gewone massage komen en niet met een vorm van andere handelingen erbij.elst99 schreef:Ruud reken je niet rijk met je vrouw in een massagesalon! Geloof niet alles! Mensen die een massage willen en geld hebben gaan naar een wellness en niet naar een Thaise massage salon! Die hebben 'vaak' andere klanten.
Massagesalons hebben nu eenmaal de naam en dat is iets waar ze ook nooit vanaf komen denk ik.
Wellness is iets heel anders qua opzet en omgeving dus niet echt vergelijkbaar denk ik.
Rijk worden de dames er niet van mits...de extra handelingen dan pakken ze wat meer ..maar ik heb met Ruud daarover al contact gehad.
Ruud is hier aardig open over zijn lasten en inkomen en dat vindt ik zeker te waarderen want anderen zie ik dat nog niet doen inclusief mezelf .
gr driver
-
- Volwaardig lid
Ik zet net hetzelfde neer Serpay maar had jouw bericht nog niet gelezenserpay schreef:Ruud reken je niet rijk met je vrouw in een massagesalon! Geloof niet alles! Mensen die een massage willen en geld hebben gaan naar een wellness en niet naar een Thaise massage salon! Die hebben 'vaak' andere klanten.

-
- Volwaardig lid
Voor 15 eurootjes is het nog te wel doen ja, Kost normaal toch wat meer ..Jeanette schreef:De laatste keer dat wij in Nederland massage's hadden was met acupunctuur samen bij een Chinese toko.
Dat was +/- €15,- per keer pp, de rest betaalde de zorgverzekering.![]()
We zijn vorig jaar in het Savarin hotel gemasseerd en dat was 3 x niks, een hooghartig soort van invetten.![]()

-
- Volwaardig lid
Driver, Ruud heeft het over 50€ p.u., kun jij me veel vertellen, maar dat het storm loopt, daar geloof ik niet in.
Heb je medisch massage nodig kost het 55€ maar vergoed de verzekering 40€ tot een bedrag van 650€ p.j. Maar dat is door geschoolde masseurs en masseuses, die aangesloten zijn bij een vakvereniging.
En Thaise massage salons vallen daar niet onder
Geloof me of niet, ik probeer Ruud te behoeden voor nog meer problemen, hij is zijn huis nog lang niet kwijt en denkt dat hij in Nederland in een gespreid bedje komt, dan komt hij van een koude kermis thuis.
We gaan zelf iedere maandag naar Arcen, naar het Thermaalbad, daar kun je een dagprogramma doen en hebben ze ook Thaise massage, kun je apart nemen.
Weet een beetje van prijzen!
Heb je medisch massage nodig kost het 55€ maar vergoed de verzekering 40€ tot een bedrag van 650€ p.j. Maar dat is door geschoolde masseurs en masseuses, die aangesloten zijn bij een vakvereniging.
En Thaise massage salons vallen daar niet onder

Geloof me of niet, ik probeer Ruud te behoeden voor nog meer problemen, hij is zijn huis nog lang niet kwijt en denkt dat hij in Nederland in een gespreid bedje komt, dan komt hij van een koude kermis thuis.
We gaan zelf iedere maandag naar Arcen, naar het Thermaalbad, daar kun je een dagprogramma doen en hebben ze ook Thaise massage, kun je apart nemen.
Weet een beetje van prijzen!