Ach Arie, ze kunnen beter over je fiets lxllen dan over je lxl fietsen toch?driver schreef: Als er dus af en toe een foto verkeerd staat : Sorry![]()
Who cares, leuk verhaal, leuke plaatjes, wanneer kom je terug naar de Rai?
Moderator: Loempia
Ach Arie, ze kunnen beter over je fiets lxllen dan over je lxl fietsen toch?driver schreef: Als er dus af en toe een foto verkeerd staat : Sorry![]()
Arie het is toch mooi om dat weer ff op te halen en je omschrijft het mooi vindt ik groeten uut thailand.driver schreef:Dank je, Ja, de fotoos terug kijkend was het toch wel heel leuk al met al ondanks wat mindere dagen voor mezelf.hanshu schreef:Leuk Driver.....en zo beleef je het zelf ook nog een keer in je hoofd.
Ik had wat eerder hiermee verder moeten gaan want ik weet nu soms niet precies meer wanneer en waar de fotoos zijn gemaakt.
Als er dus af en toe een foto verkeerd staat : Sorry![]()
gr driver
Ja klopt ....Terug naar de RAI ?..weet ik echt niet Suk is net terug uit Thailand en de komende maanden hoop ik/ we nog wat te verdienen om daarna of tussendoor nog wat uitstapjes met de motoren te maken .brake034 schreef:Ach Arie, ze kunnen beter over je fiets lxllen dan over je lxl fietsen toch?driver schreef: Als er dus af en toe een foto verkeerd staat : Sorry![]()
Who cares, leuk verhaal, leuke plaatjes, wanneer kom je terug naar de Rai?
Siempie...mooi dat je meeleest dan kun je me fijn corrigeren als ik ergens de bekende plank totaal mis sla ha,ha.siempiedee schreef:Arie het is toch mooi om dat weer ff op te halen en je omschrijft het mooi vindt ik groeten uut thailand.driver schreef:Dank je, Ja, de fotoos terug kijkend was het toch wel heel leuk al met al ondanks wat mindere dagen voor mezelf.hanshu schreef:Leuk Driver.....en zo beleef je het zelf ook nog een keer in je hoofd.
Ik had wat eerder hiermee verder moeten gaan want ik weet nu soms niet precies meer wanneer en waar de fotoos zijn gemaakt.
Als er dus af en toe een foto verkeerd staat : Sorry![]()
gr driver
Heej Serpay....mooi dat jij het ook leuk blijft vinden en hier meeleest en wat mee post dan blijft dit draadje ook wat in beweging de komende tijd als mensen dat ook gaan doen.serpay schreef:mooi om te lezen arie dit heeft echt mijn interessen hier kan ik me echt iets bij voorstellen en zo ken ik thailand ook.
belletje komt er aan nu suk terug is hoor.
Ja, en niet meer dan 2 he !jomel17 schreef:Mooi Arie, en lekker die Chang op de laatste foto!!