BVN gids in nieuw format
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
BVN gids in nieuw format
Vandaag de eerste 'week'gids van BVN en zover ik kan zien is de email correct opgesteld. Dat is een verbetering, vind ik althans, wijzigingen komen eerder bij me door en het opslaan is sneller dan voorheen.
-
- Volwaardig lid
Re: BVN gids in nieuw format
Wij zijn een maand verder en hoera, de nieuwe weekgids loopt als een trein. Iedere donderdag op tijd binnen in de emailbox.
Ik maak een Wordbestand, kies lettergrootte 12, pak 'landscape', zet de marges zo wijd mogelijk, pak de emailgids in een blok en zet hem in die file. Opslaan als 'bvn gids xx feb' en xx is aankomende zaterdag. Open Word en zie de gids direct staan.
Heb nu wel iedere avond een paar tellen geen BVN en dat gebeurt 2 of 3 keer. Dat zal de invloed van de zon zijn en daar kan ik niet bij om bij te stellen.
Maar het is een verbetering zoals ik al schreef.
Ik maak een Wordbestand, kies lettergrootte 12, pak 'landscape', zet de marges zo wijd mogelijk, pak de emailgids in een blok en zet hem in die file. Opslaan als 'bvn gids xx feb' en xx is aankomende zaterdag. Open Word en zie de gids direct staan.
Heb nu wel iedere avond een paar tellen geen BVN en dat gebeurt 2 of 3 keer. Dat zal de invloed van de zon zijn en daar kan ik niet bij om bij te stellen.
Maar het is een verbetering zoals ik al schreef.