Vandaag naar Udon Thani geweest met mijn vrouw die ik bij de kledinggrootmarkt BoBè heb afgezet waar ze moest inkopen voor haar winkeltje.
Toen naar de Makro gereden om te zien of er inmiddels alweer Goudse kazen waren aangekomen. In Sakon Nakhon eergisteren in ieder geval niet. Maar nee, geen Gouds kaasje. Wel de Edam Cheese, die smakeloze kauwgombal. Ik heb nog overwogen om de Parmezaanse kaas te kopen, een kwart van een zelfde ronde kaas als de Goudse die ongeveer 1 kilo woog voor iets van 670 baht. Ik strooi wel altijd Parmezaanse kaas over de spaghetti maar ik weet eigenlijk niet of die als gewone kaas ook makkelijk te snijden is met de kaasschaaf en hoe dat op brood smaakt.
Dus heb ik uiteindelijk toch maar die Edammer gekocht bij gebrek aan beter en in de hoop dat hij inmiddels verbeterd was.
Thuis gesneden en op brood geproefd maar het is nog steeds dezelfde laffe smaak als vroeger.
Er zit een etiket op met het merk Emborg en dat klinkt Deens maar er staat op dat hij geproduceerd is in Oostenrijk dus zit er weinig Nederlandse koemelk in vermoed ik. Nou ja, ik doe het er maar mee en zal bij de Makro hier nog eens informeren of ze toch die Goudse kaas weer willen bestellen.
Na de Makro nog even McDonalds aangedaan en een lekkere vette Big Mac verorberd onder het motto dat je 1 x per maand toch wel eens mag zondigen...