Droevig nieuws met een glimlach.

Thailand gerelateerde nieuws- en krantenartikelen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Hua Thale
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Droevig nieuws met een glimlach.

#1 Bericht door Hua Thale » dinsdag 20 januari 2015, 15:42

Ayutthaya public health office is preparing to move about two tonnes of condoms from a rice field in Bang Barn district
for proper disposal after it was discovered that cancer-causing substances were found in the condoms.

Afbeelding

Meanwhile, officials of the office have launched an investigation to and to find out how the tainted condoms were dumped in the rice field
close to an irrigation canal in Tambon Saphan Thai and by whom.
About a tonne of the abandoned condoms has been burned.

Bron englishnews en vervolg reportage.
De revolutie eet haar eigen kinderen op.

Henk Korat
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Droevig nieuws met een glimlach.

#2 Bericht door Henk Korat » dinsdag 20 januari 2015, 15:55

Waren ze gebruikt of ongebruikt? :cheesy: :cheesy: :cheesy:
"Voor de oplossing is het onontbeerlijk de tegenstander niet te zien als de vijand, doch als een drager van een andere mening." (Koningin Beatrix tijdens haar inhuldiging)

nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid

#3 Bericht door nbreeker » woensdag 21 januari 2015, 02:49

Henk Korat schreef:Waren ze gebruikt of ongebruikt? :cheesy: :cheesy: :cheesy:
Nee Henk je kunt duidelijk zien dat ze ongebruikt zijn, want na gebruik krijg je ze niet meer zo netjes opgerold ,ze zijn wel klaar voor gebruik,dat wel.
Voordat er iemand reageert van ja dit is Thailand wil ik er even aan herinneren dat er in dat nette Holland regelmatig vaten vol XTC afval gevonden worden in de natuur.dat is erger dan twee ton rubber ja dat het nu toevallig condooms zijn dat is hilarisch.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

Hua Thale
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#4 Bericht door Hua Thale » woensdag 21 januari 2015, 03:00

Dit is niet de zelfde foto als de aangeboden bron Nick.
Maar volgens de info afgekeurde condooms.
Lijk mij ook duidelijk twee [2] ton condooms bij elkaar wippen en op een plek deponeren lukt zelfs in Pattaya niet echt in enkele maanden laat staan in Ayutthaya. :giggle:
Hoewel men daar ook een stevig nachtleven heeft.

En ja zogauw het om geld gaat heeft men overal zoiets van bekijk het maar dat klopt nbreeker

Ashakorat
Standaard Lid
Standaard Lid

#5 Bericht door Ashakorat » woensdag 21 januari 2015, 03:45

nbreeker schreef:
Nee Henk je kunt duidelijk zien dat ze ongebruikt zijn, want na gebruik krijg je ze niet meer zo netjes opgerold ,ze zijn wel klaar voor gebruik,dat wel.
Voordat er iemand reageert van ja dit is Thailand wil ik er even aan herinneren dat er in dat nette Holland regelmatig vaten vol XTC afval gevonden worden in de natuur.dat is erger dan twee ton rubber ja dat het nu toevallig condooms zijn dat is hilarisch.
Dat ben ik niet met je eens Nick, iemand met een heel klein p.......tje hoeft hem niet af te rollen :clap:
Een politicus praat veel meer dan ik, maar zegt minder
.
Groet

nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid

#6 Bericht door nbreeker » woensdag 21 januari 2015, 04:10

Ashakorat schreef:
nbreeker schreef:
Dat ben ik niet met je eens Nick, iemand met een heel klein p.......tje hoeft hem niet af te rollen :clap:
Dan moet hij al verdomd klein zijn,en verdiend het woord P...........tje niet,
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

Ashakorat
Standaard Lid
Standaard Lid

#7 Bericht door Ashakorat » woensdag 21 januari 2015, 13:03

nbreeker schreef:
Ashakorat schreef:
nbreeker schreef:
Dan moet hij al verdomd klein zijn,en verdiend het woord P...........tje niet,
Ik heb ooit eens een halve marathon gelopen bij 15 graden onder 0 en een gure oosterwind. Mijn baard was toen 1 grote ijspegel geworden. En je kunt je er misschien niets bij voorstellen maar toen ik onder de douche stond en zocht waar dat ding gezeten had was ik er van overtuigd dat het nooit meer goed zou komen. Paste denk ik wel in dat condoom :Whistle:
Een politicus praat veel meer dan ik, maar zegt minder
.
Groet

RuudThai
Expat
Expat

#8 Bericht door RuudThai » woensdag 21 januari 2015, 13:14

Kwamen ze toevallig niet uit de Filipijnen waar de paus net was en verklaard heeft dat katholieken niet mogen n**ken als konijnen om kinderen te verwekken maar geen condoom mogen gebruiken om dat tegen te gaan? Dus dumpten ze ze maar in Thailand? :oops: :giggle:

Hua Thale
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#9 Bericht door Hua Thale » woensdag 21 januari 2015, 13:40

Wat een humor weer met deze milieuvervuiling :giggle:

Heb ooit eens de reeuwijkse plassen overgezwommen heel vroeger augustus kon hem niet meer vinden na twee uur zwemmen.
Er was toch wel eens eens onderwerp over dat soort zaken lees afmetingen in een grijs verleden met dit soort lichaamsonderdelen. :giggle:

Trouwens 15 graden onder nul een dikke 20 kilometer gaan vele zaken hard achteruit.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#10 Bericht door prajak » woensdag 21 januari 2015, 16:55

Meneer Hua Thale, is het wel allemaal goedgekomen met de pielemuis en het onderhangend klokkenspel? :giggle:

Ik heb waterpolo gespeeld in de tijd dat er alleen buitenwater was, in Weert, de IJzeren Man, natuurwater ook nog, vissies rond de benen, en de eis was voor competitiewedstrijden 16 graden. Maar ja, je bent jong en wilt spelen dus wij namen de temperatuur aan de overkant van het bad op, en dan liepen we naar de scheidsrechter en hielden de thermometer in de handen.

Daar stond dan ineens trots 16 graden maar we wisten allemaal, het is slechts 12 graden. Maar er werd gespeeld, je bent kerels van 20 tot 30 en dan wil je geen mietje spelen.

Ik was keeper en mocht in de rust afwisselen met Sjoerd, die was ook keeper, en dan werden we in een warme deken gerold want keepen was blauwbekken. Iedere wedstrijd keepten Sjoerd en ik 2 x 4 minuten netto speeltijd en daarna had ik gerust als khatoey door het leven kunnen gaan want 'het' was in het lichaam teruggetrokken. Een chirurg had dat niet na kunnen doen. :giggle:

Nou, het is allemaal goed gekomen. Maar wat ik op de foto zie was toen te groot.......

torkom
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#11 Bericht door torkom » woensdag 21 januari 2015, 17:12

prajak schreef: Maar wat ik op de foto zie was toen te groot.......
Waarschijnlijk nu ook nog.... :giggle:

Oei, dat mag ik misschien niet zeggen :o

'T is wel volledig on topic..
Laatst gewijzigd door torkom op woensdag 21 januari 2015, 17:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.

janjaap
Standaard Lid
Standaard Lid

#12 Bericht door janjaap » woensdag 21 januari 2015, 18:55

PANTA RHEI, KAI OUDEN MENEI.....

En waar stroomt het heen dan ?
Ubi bene, ibi patria

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Antwoord met een glimlach.

#13 Bericht door ron » woensdag 21 januari 2015, 19:07

Afbeelding
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid

#14 Bericht door nbreeker » donderdag 22 januari 2015, 02:49

RuudThai schreef:Kwamen ze toevallig niet uit de Filipijnen waar de paus net was en verklaard heeft dat katholieken niet mogen n**ken als konijnen om kinderen te verwekken maar geen condoom mogen gebruiken om dat tegen te gaan? Dus dumpten ze ze maar in Thailand? :oops: :giggle:
Ik heb dat ook gelezen wat de paus heeft gezegd over de vergelijking tussen konijnen en mensen maar het woord n**ken heb ik niet kunnen vinden,misschien is dat de vrije vertaling van de OP,maar komt dan niet voor rekening van de paus.

Mahatma Gandhi.

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”