Wel veel hele Edammer, grote brokken Parmezaanse kaas en iets als Grado Pardano en rekken vol cheddar-stopverf. De Goudse die je nu nog hier kunt kopen is echt van NL en kost 750 b/kilo.
Ach Nick, we moeten gezien de belastingmaatregel

Moderator: Loempia
Ja, die pakjes hadden ze hier bij de Tops en niet bij de BigC maar die zijn alweer verdwenen, ik denk uit het assortiment gehaald. Ze lagen dan ook regelmatig bij de afgeprijsde artikelen omdat de houdbaarheidsdatum in zicht kwam. Behalve Edam en Gouda hadden ze nog wat meer smaken, Maaslander (of -dammer) enz.Herbergier schreef:Hier in Buriram kan je nu bij de Big C pakjes, met plakjes, Edam of Gouda kaas kopen en dan bedoel ik niet die vierkanten pakjes van Allowrie met tien plakjes, die op hun verpakking hebben staan gemaakt in Holland maar verpakt in Bangkok, die vind ik niet lekker, maar de grote rechthoekige pakjes van Emborg met acht plakjes, Edam of Gouda kaas gemaakt in Duitsland, wel duur maar die vind ik wel smaken.
Maar wel een met veel voedingswaarde en niet bij low carb.prajak schreef: ...... toch de riem wat aanhalen en kaas is een dikmaker....
Hoezo Arie,loop je me te zoeken nu ik kom nooit in bars,en ik heb heel kort haar dus geen paardenstaart,en weeg 102 kg dus ook niet mager maar als je me perse opwilt zoeken kunnen we wel een afspraak maken als ik je daar gelukkig mee maak.Maar om je de waarheid te zeggen maak ik liever een afspraak met een Thaise dame dan met een oude van dagen uit Holland.En het moet al heel dringend zijn want ik kom niet om koffie met je te drinken.Arietwee schreef:Je weet je prima aan te passen in thailand Breeker.![]()
Vraagje. Ben jij een magere met een paardenstaart en komt wel een in de liberty bar in Udon?
Nu Arie voor jou informatie ik ben 22kg afgevallen en mijn dokter vond dat genoeg en aardig aangeboden maar jij hoef voor mij geen kaas mee te nemen,want ik heb zomaar het donkerbruine gevoel dat je niet zo goed past in mijn kennissenkring.En juist voor die reden die je net beschrijft over die mopperende Nederthalers kom ik niet meer in het cafe.Arietwee schreef:Ik ben nog maar 44, denk er om. Ik was eens in die liberty bar en daar zaten nederlanders te mopperen en een dunne magere met staart had het over iemand achter het behang plakken. Ik moest hard lachen. Moest aan jou denken.
Ik neem altijd een paar kilo lekkere kaas mee vanuit nederland. Maar ik vlieg de laatste tijd via Khonkaen en zie dat je al dik zat ben anders had ik wat Beemster voor je mee genomen. Je kan beter een tijdje aan de papaya.
Gelijk heb je Joost geniet ervan,hier in Udon lopen wel van die mopperende Nederlanders en er is er ook een die heeft geen benen meer maar wat aan benen tekort heeft is in z'n mond teveel,de meest zijn nooit ergens geweest maar hebben overal een mening over.Herbergier schreef:Ik kom hier in Buriram een paar keer per week in het café (dat zit in mijn horeca-genen) en daar komen verder geen mopperende Nederlanders die zeuren over politiek, geld en landgenoten, mijn vriendenkring daar bestaat hoofdzakelijk uit Britten, Belgen, Australiërs, Amerikanen enz., dus gewoon lekker kletsen en lachen over drank, muziek, vrouwen, voetballen, poolen, racen, rugby enz.
Beetje raar maar hij zal wel niet zo snel op zijn teentjes getrapt zijnnbreeker schreef: hier in Udon lopen wel van die mopperende Nederlanders en er is er ook een die heeft geen benen meer