Daar ben ik het zooooo mee eens.trangerkuda schreef:
Zelf zal ik overigens nooit beweren verstand van politiek te hebben. Ik kan mijzelf er niet echt toe brengen, om me te verdiepen in een onderwerp, waarvan al heel lang duidelijk is, dat het grotendeels gaat om onderlinge spelletjes tussen superegoïsten die alleen maar bezig zijn hun eigen belangen te dienen.

Ik bedoelde de assertieve zoekers naar alle mogelijke subsidies en toeslagen en die Nederland uitmelken. Al die kinderbijslag die naar het middellandse zee gebied vertrekt b.v.dutch schreef:Verklaar die "half miljoen mensen zoals jij "even svpJeanette schreef: Net zo min als al die in het thuisland wonende vrouwen en kinderen van geadopteerde Nederlanders.
Ik gun het jou wel maar langzamerhand zijn er een half miljoen mensen zoals jij en dat kan bruin niet trekken.![]()
Oké, dit was niet aardig van mij om 'half miljoen' te schrijven ipv 'veel'.
Maar dat jaloerse gemekker van RT schoot me even verkeerd.
Als ik dat vergelijk met de houding van Driver en Suk en meerderen - die ik zo positief bezig zie - wil ik beslist niet generaliseren.
Maar iedere keer weer dat gezeur over hoe Ruud gepakt wordt en hoe de VVDers graaien....
Dan denk ik ongeveer als John F ...
"Vraag niet wat Nederland voor u kan doen, maar vraag wat u voor Nederland kunt doen." ... en dan zie ik voor VVDers toch financieel een beter plaatje. Nu nog de excessen aanpakken.

Iedere Nederlander heeft rechten in Nederland ook om te adopteren en partners te inviteren naar Nederland.
Dat is voor ieder individu een lange weg soms vol drama maar toch snap ik dat de beleidsmakers de drempel moeten verhogen.
Want na de naturalisatie is de partner ook Nederlander en hij/zij kan ook weer mensen inviteren. Een mens met 2 nationaliteiten is niet half Nederlander maar helemaal. De drempel moet echt wel omhoog, niet zo hoog als de U.S. of A. of Thailand b.v. maar het 'kom maar binnen met je gezin' van vroeger kan gewoon niet meer.
Dutch, ik heb recht van spreken dat ik de leiding - de schriftgeleerden zeg ik altijd - van de Gereformeerde Gemeente indoctrinatie verwijd.
En mijn mening is dat de meeste 'gelovigen' goede mensen zijn.
Dat wil ik doortrekken naar de Islam.
Daar wil ik het even bij laten want de zee roept.