Maleisies pasagierts toestel neergehaald boven Ukraine
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
Re: Maleisies pasagierts toestel neergehaald boven Ukraine
Jij hebt op mij gereageerd aan het begin van dit topic, zo moeilijk zal dat niet zijn !
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!
-
- Expat
- Contacteer:
Als je verwijst naar eerdere posts is het de goede gewoonte, ook wel etiquette genoemd, om dan de posts die het betreft weer te geven of minimaal aan te geven waar ze te vinden zijn.elst99 schreef:Jij hebt op mij gereageerd aan het begin van dit topic, zo moeilijk zal dat niet zijn !
Aangezien jij dat te veel moeite vindt heb ik het voor je gedaan, zie pagina 5.
Daar schrijf jij dat de overheden in andere landen op de hoogte waren van risico's maar alleen hun eigen vliegmaatschappijen hebben geinformeerd, en niet die van andere landen, en jij beschuldigt die landen ervan dat ze hun informatie niet gedeeld hebben. Nu blijkt mogelijk dat die informatie al wel bekend was in andere landen.
Dat is dus iets heel anders.
-
- Standaard Lid
Achteraf kijk je een koe in zijn kont.
-
- Expat
- Contacteer:
Voor de volledigheid jouw citaat en mijn reactie daarop.
stevenl schreef:Geloof niet alles wat je leest Elst. Per slot van rekening is KLM ook Franselst99 schreef:Lees net dat de USA, Canada, Engeland, en Australië wisten van de risico's van het vliegen over de Oekraïne, dat vliegtuigen naar beneden gehaald konden van alle hoogten, alleen hun eigen vliegmij geïnformeerd hebben, wie is hier nu schuldig?Een bron als dit 'De pilotenvereniging baseert zich op "informatie van piloten uit de eigen achterban" en "contacten in de inlichtingenwereld".' is op zijn best vaag.
En zelfs al zou het waar zijn, dan nog is de schuldige degene die het vliegtuig neerhaalde.
-
- Volwaardig lid
Jij weet dondersgoed, zelfs ik en ik ben stukje ouder hoe jij daar op gereageerd hebt, maar jij weet altijd alles beter, dus een sorry zal er wel nooit komen.
Dat noem ik etiquette!
Ik noem de schuldige degene die had moeten waarschuwen en het in zijn la stopte!
Vond het ook al vreemd waarom Nederland het voortouw nam, het was een Maleisisch vliegtuig, waarom Nederland?
Dat noem ik etiquette!
Ik noem de schuldige degene die had moeten waarschuwen en het in zijn la stopte!
Vond het ook al vreemd waarom Nederland het voortouw nam, het was een Maleisisch vliegtuig, waarom Nederland?
- Jim
- Volwaardig lid
ik gok omdat het vliegtuig van amsterdam vertrok en vol zat met nederlanders.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”
- Kees
- Volwaardig lid
Kun je best wel eens gelijk in hebbenJim schreef:ik gok omdat het vliegtuig van amsterdam vertrok en vol zat met nederlanders.

Niet klagen, maar dragen.
-
- Volwaardig lid
Lees net dat het kabinet vertelt dat men van Ukraine de verzekering had dat vliegen boven 9,75 km veilig was. De MH17 vloog op 10 km hoogte.
Maar wist niemand van die luchtdoeldingen die zo hoog kunnen gaan? Vreemd.
We lossen de zaak er niet mee op. De idoot die zich vergiste en niet de instructies volgde zit in Donjetsk en regio.
Maar wist niemand van die luchtdoeldingen die zo hoog kunnen gaan? Vreemd.
We lossen de zaak er niet mee op. De idoot die zich vergiste en niet de instructies volgde zit in Donjetsk en regio.
-
- Volwaardig lid
Het krijgt nog wel een staartje, toegeven van fout, gaat veel claims vragen 

-
- Expat
- Contacteer:
Als je nu gewoon 1 post naar boven had gekeken had je precies gezien wat jij en ik toen gezegd hebben.elst99 schreef:Jij weet dondersgoed, zelfs ik en ik ben stukje ouder hoe jij daar op gereageerd hebt, maar jij weet altijd alles beter, dus een sorry zal er wel nooit komen.
Dat noem ik etiquette!
Ik weet niet hoe jij je de conversatie herinnert, maar het menselijk geheugen staat erom bekend erg onbetrouwbaar te zijn. Het schrift daarentegen niet.
Jij noemde de schuldige de buitenlandse regeringen die nalieten om de vliegtuigmaatschappijen van andere landen te waarschuwen, ik noemde de schuldige degene die het vliegtuig neerhaalden.
-
- Expat
Beiden toch gelijk?stevenl schreef:Als je nu gewoon 1 post naar boven had gekeken had je precies gezien wat jij en ik toen gezegd hebben.elst99 schreef:Jij weet dondersgoed, zelfs ik en ik ben stukje ouder hoe jij daar op gereageerd hebt, maar jij weet altijd alles beter, dus een sorry zal er wel nooit komen.
Dat noem ik etiquette!
Ik weet niet hoe jij je de conversatie herinnert, maar het menselijk geheugen staat erom bekend erg onbetrouwbaar te zijn. Het schrift daarentegen niet.
Jij noemde de schuldige de buitenlandse regeringen die nalieten om de vliegtuigmaatschappijen van andere landen te waarschuwen, ik noemde de schuldige degene die het vliegtuig neerhaalden.
Kip en ei discussie .
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan
Ronald Reagan