Duidelijk een Europa...

Moderator: Loempia
menan schreef:Bedankt voor het heldere antwoord. Nu nog even de teleurstellende boodschap overbrengen.
Pssst .... dit advies alleen doorgeven als dat de veiligheid van het Nederlandse verkeer niet negatief beïnvloed.jomel17 schreef:Je kunt ook een half jaar in België gaan wonen, daar wordt het Thaise rijbewijs nog wel omgezet.
Duidelijk een Europa...
Het aantal verkeersdoden in België ligt dan ook aanmerkelijk hoger dan in Nederlandjomel17 schreef:Je kunt ook een half jaar in België gaan wonen, daar wordt het Thaise rijbewijs nog wel omgezet.
Duidelijk een Europa...
Da's toch normaal?Al die nederlanders die belgie als transit gebruiken,neem daar dan nog eens de duitse vrienden bij.RuudThai schreef:Het aantal verkeersdoden in België ligt dan ook aanmerkelijk hoger dan in Nederlandjomel17 schreef:Je kunt ook een half jaar in België gaan wonen, daar wordt het Thaise rijbewijs nog wel omgezet.
Duidelijk een Europa....
Ik weet nog de tijd dat er in België geen rijbewijs verplicht was (tot een jaar of 50 geleden?). Daar gebeurden dan ook de vreselijkste ongelukken en in Nederland lette je altijd extra op als er zo'n kar met een nummerbord met rode letters en cijfers in de buurt was!
Maar wel flink duurderrobin33 schreef:Mijn thaise vrouw is hier in Nl begonnen met lessen, na 2x theorie examen gezakt. Toen mondeling aangevraagd . En geslaad. Praktijk in 1x. En dat op een leeftijd van 45 jaar...
Dit lijkt me een betere en veiligere route dan via belgie