Wie zegt dat ik de kleur mocht kiezen?Hua Thale schreef:
Je heb de kleur al zelf mogen bepalen dat is al een pluspunt.![]()
.

Moderator: Loempia
Wie zegt dat ik de kleur mocht kiezen?Hua Thale schreef:
Je heb de kleur al zelf mogen bepalen dat is al een pluspunt.![]()
.
future expat harm schreef:
De voordeur mag niet recht tegenover de achterdeur zitten omdat dan het geld zo uit de woning kan waaien (betekend dus armoede)
Deze vind ik wel leuk Hua, Er is zo'n geesteshuiskerkhof bij mijn vriendin in de buurt langs de kant van de weg. Ik heb altijd gedacht dat een stel onverlaten hier hun troep hadden gedumpt. Zitten overigens huisjes bij die er uit zien als nieuw.Hua Thale schreef:
Wist je dat de geesteshuisjes die kapot gaan hier in Thailand bij een speciale boom geplaatst worden, liefst een grote, zodat die de geesten kan beschermen die erin zitten? Een soort kerkhof dus die je op verschillende plekken langs de weg ziet.
Dat wist ik ook niet , Ik dacht ook altijd dat die meuk er gewoon neergemikt werdt omdat het kapot was oid .Ashakorat schreef:Deze vind ik wel leuk Hua, Er is zo'n geesteshuiskerkhof bij mijn vriendin in de buurt langs de kant van de weg. Ik heb altijd gedacht dat een stel onverlaten hier hun troep hadden gedumpt. Zitten overigens huisjes bij die er uit zien als nieuw.Hua Thale schreef:
Wist je dat de geesteshuisjes die kapot gaan hier in Thailand bij een speciale boom geplaatst worden, liefst een grote, zodat die de geesten kan beschermen die erin zitten? Een soort kerkhof dus die je op verschillende plekken langs de weg ziet.
Nooit op gelet eigenlijk en ik toeterde nooitJim schreef:viel het toeteren van de passerende auto's dan niet op?