Loe schreef:Robert,
Waarom leer je het niet zelf te doen, ik heb twee grote herdershonden en toen we nog niet spoten vingen we per dag meer dan honderd teken per hond. Je leest het goed 100 per hond. We waren ten einde raad die dingen kropen zelfs in ons bed. Vooral die volgezogen waren dat zijn de boosdoeners die leggen honderden eitjes die weer opniew uitkomen.
Je kunt je hond goed vasmaken aan de voorkant en hemzelf spuiten. Als je iemand vindt die de hond even afleid is het een fluitje van een cent. Zet op de kalender wanneer ze de spuit kregen en doe opnieuw precies vier weken later, dan heb je geen last meer. Ik weet niet welk merk we halen het bij onze dierenarts, maar als je wilt weten welk spul, volgende week gaan we weer naar de isaan en moeten ze weer gespoten worden, dan kan ik het vragen.
Groetjes Loe
Graag ja is een oplossing zelf spuiten, eenvoudig en zelf de honden op tijd het middel geven.
Ja is verschrikkelijk op dit moment, en ik laat ze dan ook niet in huis.
Vervelend want eigenlijk heb ik geen probleem ze binnen te laten, maar in een korte tijd lopen overal de beestjes of met schudden de dikke volgevreten teken.
Ik heb een herders hond, een golden retreiver en een doberman.
Ga vandaag kijken naar een andere dierenarts en zien of ik het zelf kan doen.
Hoor graag van jou dierenarts wat voor merk jij gebruikt.
Groeten
Robert
xxx