In december ga ik een aantal weken op reis naar indonesie en Thailand. Als ik in Bangkok ben wil ik graag een bezoekje brengen bij Wat Bang Phra voor een Sak Yant Tattoo. Ik heb hier al heel veel informatie over gevonden op internet en ik ben er helemaal weg van! Het enige waar ik niet veel over kan vinden, en daar hoop ik hier een antwoord op te krijgen, is hoe het in zijn werk gaat.
Ik lees namelijk dubbele verhalen over het kiezen van de tattoo... Heb je hier zelf enige inspraak in of wordt alles voor je gekozen?
Er is namelijk een Yant die mij heel erg aan spreekt en die ik graag zou willen laten zetten. Ook zou ik het op de plek willen die ik zelf kies. Kan dit? of is het dan verspilde moeite om erheen te gaan?
En daarnaast heb ik nog een vraag over de tattoo zelf. Soms zie ik foto's van mensen die bij wat bang phra zijn geweest en met een onduidelijke stiptekening weer naar buiten komen. Dit vind ik erg jammer, ik wil wel een duidelijke tattoo (voor zover dat kan natuurlijk want ik weet wat de techniek in houd..)
Natuurlijk ga ik voor de hele betekenis achter zo'n tattoo, maar ik wil uiteindelijk ook iets moois waar ik echt blij en trots op ben....

Ik hoop dat jullie me hier wat meer informatie kunnen geven