PSI Satelite
Moderator: Loempia
- Ben
- Expat
PSI Satelite
Sinds vrijdag vele zenders op de PSI schotel
niet meer online, Thai Channel 3 analoog nog wel zoals een aantal
ander maar BVN geen ontvangst meer .
kan natuurlijk aan mijn oude ontvangers liggen .
Nog geen tijd gehad voor contakt met PSI, Iemand ?
niet meer online, Thai Channel 3 analoog nog wel zoals een aantal
ander maar BVN geen ontvangst meer .
kan natuurlijk aan mijn oude ontvangers liggen .
Nog geen tijd gehad voor contakt met PSI, Iemand ?
- RuudThai
- Expat
Re: PSI Satelite
Ben, op welke tijd heb je gekeken? Rond 13.30 - 14.00 uur? Dan kan het liggen aan de sun-outage die je altijd hebt in september/oktober en ook een half jaar later. Dan zijn een aantal zenders weg door de stand van de zon gedurende ongeveer een half uur tot een uur.
Ik keek net naar BVN en hij was inderdaad weg maar nu, om 14.13 uur, weer volledig terug op mijn PSI-ontvanger.
Ik keek net naar BVN en hij was inderdaad weg maar nu, om 14.13 uur, weer volledig terug op mijn PSI-ontvanger.
-
- Expat
De laatste (ongeveer) 2 weken,van ca.13.45 tot 14.00.RuudThai schreef:Ben, op welke tijd heb je gekeken? Rond 13.30 - 14.00 uur? Dan kan het liggen aan de sun-outage die je altijd hebt in september/oktober en ook een half jaar later. Dan zijn een aantal zenders weg door de stand van de zon gedurende ongeveer een half uur tot een uur.
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan
Ronald Reagan
- Ben
- Expat
mijn ontvangst is de gehele dag goed geweestdutch schreef:De laatste (ongeveer) 2 weken,van ca.13.45 tot 14.00.RuudThai schreef:Ben, op welke tijd heb je gekeken? Rond 13.30 - 14.00 uur? Dan kan het liggen aan de sun-outage die je altijd hebt in september/oktober en ook een half jaar later. Dan zijn een aantal zenders weg door de stand van de zon gedurende ongeveer een half uur tot een uur.
maar alles is op zwart niet alleen BVN channel 7 ook Channel 3 doet et nog wel
en een zooitje buitenlanders .ook PSI thaicom 5 staat op zwart ?
krijg van iemand anders te horen dat ik een kleine extra schotel moet instaleren om BVN te krijgen
vreemd ! omdat Dutch en Ruud wel BVN hebben .
kom er wel uit !
- Ben
- Expat
Update van de ontvangst Box 2 stuks, bij PSI GRATIS !
alles weer te ontvangen .
alles weer te ontvangen .
- RuudThai
- Expat
Goed dat het weer werkt maar het is eigenlijk niks bijzonders. Je drukt de OTA-knop een paar tellen in en de update start automatisch... en gratis! 

- Ben
- Expat
Zou kunnen bij jou ontvanger maar op mijn ontvanger zit die mogelijkheid niet .RuudThai schreef:Goed dat het weer werkt maar het is eigenlijk niks bijzonders. Je drukt de OTA-knop een paar tellen in en de update start automatisch... en gratis!
vandaar dan men het bij PSI gedaan heeft .
Kijk nu naar een update van PSI 4000 bath voor 4 jaar lang CTH channel en je hebt
de premier leagua 4 jaar lang voor 83 bath per maand .
-
- Veel ervaring
Kom zojuist terug van mijn verplicht verblijf in Holland, maar heb dus ook helemaal niets meer.
Afgelopen zaterdag naar de dealer geweest maar deze heeft zich tot op heden niet laten zien, zal het dus maar met jullie informatie doen bedankt alvast
Gerard
Afgelopen zaterdag naar de dealer geweest maar deze heeft zich tot op heden niet laten zien, zal het dus maar met jullie informatie doen bedankt alvast
Gerard